The secret to increasing Instagram story traffic

راز افزایش بازدید استوری اینستاگرام لو رفت!

یکی از بهترین ابزارهای فروش در دنیا اپلیکیشن اینستاگرام است. ما در این مقاله به قابلیت استوری اینستاگرام و روش های افزایش بازدید آن می پردازیم. به دلیل اینکه امروزه استوری ها خیلی بیشتر از پست ها دیده می شوند باید برای تولید محتوا و افزایش ویوی استوری به نکته های مهمی دقت داشته باشید. یکی از دغدغه های افرادی که پیج های اینستاگرامی دارند کم بودن بازدید استوری است. به آموز قصد دارد ترفندهای کاربردی و همچنین نکات مهم برای افزایش بازدید استوری را برای شما عنوان کند. ما در این محتوا راز پرفروش ترین پیج های اینستاگرام را با ترفندهای فوق العاده برای شما به اشتراک میگذاریم.

افزایش بازید استوری اینستاگرام

چه کارهایی باعث کم شدن بازدید استوری می شوند؟

قبل از معرفی ترفند های افزایش بازدید استوری اینستاگرام به دلایلی که باعث کم شدن بازدید استوری می شوند اشاره می کنیم. برای اینکه پیج قوی داشته باشید و بازدید از آن بالا باشد باید بایدها و نبایدهایی که باعث کم شدن بازدید و ضعیف شدن پیج شما می شود را یاد بگیرید.

کم شدن بازدید استوری برای همه پیج ها مخصوصا پیج های فروشگاهی که اکثر محصولات خود را در قالب استوری به نمایش میگذارند بسیار ناخوشایند است. عواملی مانند داشتن فالوور فیک، تغییر موضوع پیج، شادوبن شدن پیج، منتشر کردن استوری در زمان نامناسب، نداشتن خلاقیت در انتشار استوری، استفاده بیش از حد از هشتگ ها و… باعث کاهش بازدید استوری می شوند. هر کدام از عوامل گفته شده می توانند ویوی استوری شما را به شدت کاهش دهند. شاید برای شما سوال باشد که شادوبن شدن چیست؟ در ادامه شادوبن شدن را برای شما بیشتر توضیح می دهیم.

شادوبن شدن چیست؟  استفاده از فالوور فیک یا هشتگ بی ربط و سایر موارد باعث می شود اینستاگرام پیجتان را شادوبن کند. شادوبن به معنی محدود شدن تمام فعالیت های شما در اینستاگرام است. ضرری که شادوبن به پیجتان وارد میکند بسیار زیاد است زیرا پست و استوری هایتان برای مخاطب نشان داده نمی شود و حتی پست هایتان به اکسپلور راه پیدا نمی کند.

اکشن بلاک شدن با شادوبن تفاوت دارد. در اکشن بلاک شما نمی توانید پست دیگران را لایک و کامنت کنید و تعامل پیجتان کاهش پیدا می کند. بیش از اندازه لایک کردن، فالو کردن زیاد، گذاشتن کامنت پشت سر هم با تعداد بالا و … از مواردی هستند که باعث اکشن بلاک شدن پیج می شوند. برای رفع سریع اکشن بلاک در اینستاگرام می توانید از آموزش های دیگر سایت behamouz.com استفاده کنید.

در ادامه به ترفند های افزایش بازدید استوری اینستاگرام به صورت اصولی و رایگان می پردازیم. همراه ما باشید.

پنل افزایش ویو استوری

ترفندهای فوق العاده برای افزایش ویوی استوری اینستاگرام!

 اینستاگرام اپلیکیشنی با قابلیت های فراوان است برای کار کردن و کسب درآمد از این برنامه باید مطالب زیادی را یاد بگیرید. ساخت اکانت بیزینسی در اینستاگرام یکی از مواردی است که باید برای راه اندازی و پیشرفت پیج خود آن را بلد باشید. همانطور که گفتیم یکی از قابلیت های قدرتمند برای بازاریابی اینستاگرام، استوری گذاشتن است. به آموز قصد دارد در این محتوا ترفند بازدید استوری  اینستاگرام را به صورت کامل برای شما عنوان کند.

از هشتگ در استوری خود استفاده کنید

حتما شما هم راجب تاثیر مثبت هشتگ گذاری در پست های اینستاگرام شنیده اید. استفاده از هشتگ های درست باعث می شود تا پست های شما به افراد بیشتری نشان داده شوند. با اینکه استفاده از هشتگ در استوری ها رایج نیست ولی استفاده از آن باعث افزایش ویو استوری واقعی می شود.

یکی از نکاتی که باید در هشتگ گذاری استوری به آن دقت کنید گذاشتن هشتگ درست و مرتبط با محتوای استوری است. برای هشتگ گذاری از هشتگ پیج هایی که محتوای مشابه پیج شما دارند استفاده کنید و همچنین از پیج هایی پرطرفدار الگو بگیرید.

 

افزایش ویو استوری اینستاگرام

از استیکر نظرسنجی استفاده کنید

یکی از قابلیت های استوری اینستاگرام استیکر نظرسنجی است اگر می خواهید بازدید استوری های خود را افزایش دهید حتما از این استیکر استفاده کنید. استفاده از استیکر نظرسنجی علاوه بر افزایش بازدید استوری اینستاگرام باعث بالا رفتن تعامل پیج شما می شود. هر چقدر تعامل بیشتر باشد اینستاگرام پست و استوری های شما را به افراد بیشتری نشان می دهد. با پرسش سوال های دو گزینه ای مخاطب زمان بیشتری را صرف ماندن در استوری شما میکند و اینستاگرام محتوای استوری شما را ارزشمند می داند.

در استوری خود لوکیشن بگذارید

در الگوریتم جدید اینستاگرام قرار دادن لوکیشن نشانه حرفه ای بودن است و امتیاز مثبتی برای پیج شما محسوب می شود. همینطور که می دانید اعتمادسازی بین شما و مخاطبان پیجتان از مهم ترین عواملی است که باعث ارتقا پیج شما می شود. یکی از روش های اعتماد سازی گذاشتن لوکیشن در استوری هایتان است با این روش مخاطب های شما متوجه موقعیت جغرافیایی شما می شود. آموزش اینستاگرام را با به آموز تجربه کنید.

جواب دادن به دایرکت ها

جواب دادن به دایرکت ها باعث افزایش تعامل پیج شما می شود. وقتی برای مخاطبان خود وقت بگذارید و به دایرکت های آن ها پاسخ دهید باعث می شود مخاطب طرفدار همیشگی پیج شما باشد و برای دنبال کردن شما وقت بگذارد. تعامل با مخاطب باعث می شود تعداد فالوور و بازدید استوری روند افزایشی داشته باشد. سعی کنید از هر روشی برای ارتباط گرفتن با مخاطبان استفاده کرده و اعتماد سازی قوی انجام دهید.

با پرسش و پاسخ بازدید استوری رایگان بگیرید!

یکی دیگر از استوری هایی که از آن زیاد در اینستاگرام استفاده می شود، استیکر پرسش و پاسخ است. با استفاده از استیکر پرسش و پاسخ شما می توانید هر سوالی را بنویسید و با این کار از نظر مخاطبان خود آگاه می شوید. با پرسش و پاسخ از مخاطب می توانید متوجه این مسئله شوید که محتواهای خود را چگونه تولید کنید که پسند اکثر مخاطبانتان باشد. از گذاشتن محتواهای خلاق اصلا دریغ نکنید و محتواهایی تولید کنید که اکثر مخاطبان آن را دنبال کنند.

ترفندهای بالا بردن بازدید استوری

 

هر چند وقت یکبار لایو بگذارید

اگر پیج فروشگاهی دارید برای معرفی جزئیات کارهای فروشگاه خود لایو بگذارید. پیج های آموزشی یا پیج های لایف استایل برای ارتباط با مخاطب بهتر است هر چند وقت یکبار لایو برگزار کنند و به صورت آنلاین با مخاطب خود صحبت کنند و به سوال های آنان پاسخ دهند.

گذاشتن لایو مشترک یکی دیگر از کارهایی است که اکثر مخاطبان با آن ارتباط خوبی برقرار می کنند. در لایوهای مشترک فالوور های دو طرف می توانند در لایو حضور داشته باشند و این کار باعث افزایش فالوور هر دو طرف می شود.

از دیگر مزیت های لایو می توان به این مورد اشاره کرد، افرادی که مدت زیادی است به پیج شما سر نزده اند با نوتیفیکیشنی که برایشان ارسال می شود بار دیگر پیج شما را پیدا می کنند.

استفاده از چالش های پربازده

استفاده از چالش های مختلف و جدید باعث افزایش بازدید استوری اینستاگرام می شود. انجام چالش های جذاب و دعوت کردن مخاطب به انجام آن چالش ها تعامل پیج شما را به شدت افزایش می دهد و روند افزایشی در تعداد بازدید استوری  و جذب فالوور را خواهید داشت.

منشن کردن افرادی که فالوور زیادی دارند

یکی از کارهایی که باعث افزایش بازدید استوری اینستاگرام پیج شما به صورت رایگان می شود منشن کردن افراد معروف در اینستاگرام است. برای این کار می توانید یکی از پست های آن افراد را استوری کنید و جمله محبت آمیزی در خصوص آن بنویسید و آن را در استوری خود منشن کنید. اگر جمله خوبی نوشته باشید و آن فرد استوری شما را دوست داشته باشد جواب شما را در قالب یک استوری در پیج خود منتشر می کند و اینکار باعث افزایش بازدید و فالوور برای پیج شما می شود. فراموش نکنید که حتما پیج خود را عمومی کنید تا با منشن کردن افراد آن ها استوری شما را ببینند.

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

خودتان را منشن کنید

اگر شما در صفحه خود پست و استوری جذابی قرار دهید افراد زیادی از آن اسکرین شات گرفته و در صفحه خود استفاده می کنند. بهتر است در همه پست و استوری های خود پیجتان را منشن کنید و اینگونه پیج شما به راحتی به خیلی از افراد معرفی می شود. استفاده از یک لوگو در پست و استوری هایتان می تواند بسیار به شما کمک کند. با منشن کردن خودتان باعث افزایش بازدید استوری رایگان شده و پیجتان رشد میکند.

استوری مناسبتی بگذارید

شما هر پیج با هر محتوایی داشته باشید مناسبت های مختلفی وجود دارند که می توانید در راستای آنها برای پیج خود محتوا تولید کنید. یکی دیگر از مزیت های استوری های مناسبتی تولید محتوا کردن طبق آن مناسبت خاص می باشد. برای مثال زمانی که عید نوروز نزدیک است پیج هایی که لوازم خانگی دارند میتوانند ظروف مناسب سفره هفت سین برای فروش قرار دهند. با گذاشتن محتواهای مناسبتی تعامل خود را با مخاطب افزایش بدهید و جذب مخاطب بالا را تجربه کنید.

استوری با محتوای ارزشمند بگذارید

برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام و ارتقا پیج خود می توانید از آموزش های behamouz.com استفاده کنید.

ممنون از شما 😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: