بدترین ساعات برای انتشار پست در اینستاگرام

بدترین ساعات برای انتشار پست در اینستاگرام

بدترین ساعات برای انتشار پست در اینستاگرام!

آیا میدانید بدترین ساعات برای انتشار پست در اینستاگرام و استقبال مخاطبان مناسب هستند؟ آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چقدر زمان و تلاش صرف می‌کنید تا یک محتوای جذاب را برای اینستاگرام ایجاد کنید؟ قطعاً، اکثر افراد در زمان دلخواه خود و به طور تصادفی محتوای مورد علاقه خود را پست می‌کنند.

بدترین ساعات برای انتشار پست در اینستاگرام
بدترین ساعات برای انتشار پست در اینستاگرام

در واقع آن‏ها به زمان پست گذاشتن در اینستاگرام دقت نمی کنند. این دسته از افراد به احتمال زیاد دوست ندارند در اینستاگرام حضور فعال داشته باشند. اما سایر افراد به دنبال شناخته شدن و متمایز شدن در اینستاگرام هستند.

قطعاً این گروه از افراد است به بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام اهمیت می‌دهند. آن‌ها باید از ساعات اوج فعالیت کاربران اطلاع داشته باشند تا به هدف خود برسند.

درست است که اطلاع معتبری در مورد بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام وجود ندارد، اما ما در این مقاله تلاش کردیم از روانشناسی معکوس استفاده کنیم و به بررسی بدترین ساعات برای انتشار پست در اینستاگرام را پرداخته ایم.

بدترین ساعات برای انتشار پست در اینستاگرام چه ساعاتی است ؟

هنگام بررسی زمان پست گذاشتن در اینستاگرام این سؤالات ممکن است به ذهن شما خطور کنند: آیا ساعت فعالیت فالوورها اهمیت دارد ؟ چه ساعتی پست بزاریم؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سؤالات را پیدا کنید. پاسخ به این سوالات یکی از موارد بسیار مهم در آموزش اینستاگرام است.

اما بیایید ابتدا به این سؤال پاسخ دهیم. چرا آگاهی از بهترین و بدترین ساعات برای انتشار پست در اینستاگرام اهمیت دارد؟ اینستاگرام با 1 میلیارد کاربر فعال در ماه، یکی از بزرگ‌ترین شبکه های اجتماعی در جهان است. بلاگرها، اینفلوئنسرها، برندها، شرکت‌ها، افراد مشهور و افراد عادی به طور فعال در اینستاگرام حضور دارند.

امروزه اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که هم برای ارتباط با مخاطبان و هم برای تبلیغ کالا و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربران در این پلتفرم فرصت مناسبی برای رشد و توسعه کسب و کار خود و درآمدزایی دارند. بنابراین شما باید در مورد بهترین و بدترین ساعات برای انتشار پست در اینستاگرام برای موفقیت در کار خود اطلاعات درستی داشته باشید.

بدترین ساعات برای انتشار پست در اینستاگرام
بدترین ساعات برای انتشار پست در اینستاگرام

اما بدترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام به چه معناست؟

 

زمانی که کاربران کمترین فعالیت را در اینستاگرام دارند، بدترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام است. در واقع بدترین ساعات برای انتشار پست در اینستاگرام زمانی است که مخاطبان اینستاگرام کمترین نرخ تعامل را در این پلتفرم دارند. بنابراین شما باید برای درک بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام، ساعت فعالیت فالوورهای خود را بررسی کنید.

شما می‌توانید ساعت طلایی اینستا را از طریق بررسی عوامل متعددی مثل عوامل جمعیت شناسی فالوورهای خود، پیدا کنید. بدترین بازه‌ زمانی برای پست گذاشتن در طول روزهای هفته بین ساعت 3 تا 4 بعدازظهر است. زیرا در این زمان فالوورهای شما در محل کار خود هستند و فرصتی برای مرور پست‌های اینستاگرام ندارند.

با اینکه در مطالعات مختلف، نتایج متفاوتی در مورد بدترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام به دست آمده است، اما به طور کلی نباید در زمان‌های خاصی پست اینستاگرام خود را منتشر کنید:

  • آخر هفته ها روزهای مناسبی برای فعالیت در اینستاگرام نیستند. بنابراین به جای هدر دادن وقت خود در این پلتفرم بهتر است استراحت کنید و همراه دوستان خود باشید. اما اگر لازم است در آخر هفته پستی را منتشر کنید، صبح زود بدترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام است.
  • هیچ وقت در بعدازظهر روزهای هفته پست نگذارید.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام

تاکنون تقریباً با بدترین ساعات برای انتشار پست در اینستاگرام آشنا شده اید و ممکن است اکنون این سؤال را بپرسید که کی پست بگذاریم یا چه ساعتی پست بزاریم؟ پس با ما همراه باشید و با پربازدیدترین ساعت اینستاگرام در ایران برای افزایش تعامل با فالوورهای خود آشنا شوید.

  • شنبه

صبح‌های روز شنبه اغلب برای کاربران اینستاگرام ساعات پرمشغله ای است. بنابراین اکثر آن‌ها زمانی برای حضور در اینستاگرام ندارند. پیشنهاد می‏کنیم بین ساعت 8 صبح تا 10 صبح روز شنبه پست‌های خود را منتشر نکنید. زیرا فالوورهای شما از آن‌ها استقبال نمی‌کنند.

  • یکشنبه

کاربران معمولاً روزهای یکشنبه، از صبح زود تا عصر در اینستاگرام حضور ندارند. بنابراین انتشار پست در اواخر شب منطقی به نظر می‌رسد.

  • دوشنبه

فعالیت کاربران در دوشنبه ها تقریباً مشابه یکشنبه ها است. اما اگر محتوای خود را از ساعت 5 بعد از ظهر پست کنید احتمالاً بین سایر محتواها گم می‌شود و مورد توجه فالوورهای شما قرار نمی‌گیرند. بنابراین اگر هر ساعتی بعد از ساعت 8 شب را برای انتشار پست خود انتخاب کنید، قطعاً ساعت طلایی اینستا را برای روز دوشنبه انتخاب کرده اید.

  • سه شنبه

فعالیت کاربران در روز سه شنبه مشابه فعالیت کاربران در روزهای قبل است. بنابراین بدترین زمان پست گذاشتن در این اینستاگرام برای این روز قبل از ساعت 8 صبح یا قبل از 8 بعد از ظهر است.

  • چهارشنبه

چهارشنبه شب‌ها اکثر افراد بعد از یک هفته شلوغ کاری استراحت می‌کنند. بنابراین فعالیت کاربران در اینستاگرام به حداقل می‌رسد. آن‌ها بین ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 10 شب بیشترین فعالیت را دارند.

  • پنج شنبه

کلاً فعالیت کاربران در روز پنج شنبه زیاد نیست و از ساعت یک بعد از ظهر به بعد به کمترین میزان خود می‌رسد.

  • جمعه

روز جمعه روزی است که کاربران در اینستاگرام تقریباً فعالیتی ندارند. زیرا آنها می‌خواهند بیشتر آفلاین باشند. بنابراین نباید انتظار داشته باشید که آن‌ها از پست‌های شما در این روز استقبال کنند.

بدترین ساعات برای انتشار پست در اینستاگرام
بدترین ساعات برای انتشار پست در اینستاگرام

بنابراین به طور خلاصه بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای روزهای مختلف به صورت زیر است:

  • شنبه: 7-8 صبح، 8-11 شب.
  • یکشنبه: 8 صبح، 9 شب و بعد از آن.
  • دوشنبه: ساعت 8 بعد از ظهر و بعد از آن.
  • سه شنبه: 7 صبح، 9 شب و بعد از آن.
  • چهارشنبه: ساعت 5 بعد از ظهر و بعداز آن.
  • پنج شنبه: 8 صبح، 12 تا 11 شب.
  • جمعه: 7 صبح، 3 بعد از ظهر و بعد از آن.

چگونه بهترین برنامه را برای زمان پست گذاشتن در اینستاگرام تهیه کنیم؟

 

با اینکه ممکن است در زمان پست گذاشتن در اینستاگرام تغییراتی ایجاد شود. اما تقریباً این بازه ها ثابت هستند. وقتی شما بیشتر در این بازه های زمانی پست‌های خود را منتشر کنید. درنتیجه پست‌های شما در اینستاگرام فرصت بیشتری برای دیده شدن خواهند داشت.

اگر هنوز نمی‌توانید بهترین برنامه زمان‌بندی را برای تعیین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام تهیه کنید، سعی کنید بر اساس ساعات اوج حضور کاربران که در این مقاله ذکر شده است، پست‌های خود را منتشر کنید. سپس با بررسی معیارهای اصلی تعامل بهترین برنامه زمان‌بندی را تهیه دهید. شما با بررسی زمان کامنت گذاشتن و لایک فالوورهای خود، می‌توانید زمان‌های اوج فعالیت آن‌ها پیدا کنید و در همان زمان‌ها پست‌های خود را برای استقبال بیشتر منتشر نمایید همچنین می توانید از آموزش اینستاگرام در سایت به آموز استفاده کنید.

شما با شناخت ساعت فعالیت فالوورها قادر خواهید بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام را پیدا کنید. شما با  پست گذاشتن در ساعت طلایی اینستا می‏توانید حداکثر تعامل را با فالوورهای خود داشته باشید. بنابراین بیشتر در این پلتفرم محبوب، شناخته می‏شوید و موفقیت بیشتری کسب می‌کنید.

ممنون از شما 😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: