سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی

سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی (کامل ترین مجموعه سوال + جواب)


اغلب سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی به صورت شفاهی پرسیده می‌شود. در ادامه ضمن آشنایی با این فرایند، کامل ترین فایل نمونه سوالات به صورت فایل PDF به همراه جواب قرار دارد.

سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی و پاسخ های آن

آیا تا به حال با سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی آشنا شده اید؟ در بسیاری از آموزشگاه ها و موسسات زبان برای کسانی که به تازگی قصد ثبت نام دارند، یک فرایند در نظر گرفته اند. در این فرایند که آن را تعیین سطح می‌نامند، یکی سری سوالات ساده‌ی زبان انگلیسی از فرد پرسیده می‌شود. این سوالات که طبق یک پروتکل خاص از سمت استاد یا پشتیبان پرسیده می‌شود، تعیین می‌کند که فرد تا چه اندازه تسلط دارد و باید کلاس های خود را از چه سطحی شروع کند. برخی از افراد دارای پیش زمینه های خوبی از زبان هستند. برخی در گذشته کلاس زبان رفته اند و برخی دیگر اطلاعات خوبی از زبان دارند. این تعیین سطح به فرد کمک می‌کند تا از مراحل ساده‌ عبور کند و مطالب جدید یاد بگیرد. در ادامه این مطلب در وبسایت آموزشی به آموز ضمن آشنایی با این فرایند، نمونه سوالات به صورت فایل PDF به همراه جواب قرار دارد.

همچنین، اگر نیاز به نمونه سوالات تعیین سطح شفاهی دارید، می توانید به راحتی، این محصول را  از سایت ما تهیه کنید.

سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی
سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی

 

آشنایی با سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی چه کمکی می‌کند؟

 

شاید سوال پیش بیاید که آشنایی با سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی خصوصا در رده مبتدی به نوعی تقلب محسوب نمی‌شود؟ اگر با دقت مسئله را نگاه کنید، به پاسخ می‌رسید. تقلب زمانی است که شما عین سوال و جواب یک امتحان را در اختیار داشته باشید. در حالی که این سوالات تنها نمونه هستند و باعث آمادگی ذهنی شما می‌شوند. از طرفی در بسیاری از مواقع نحوه تعیین سطح به صورتی است که باعث ایجاد استرس در آزمون دهنده می‌شود. این استرس باعث اختلال در حافظه خواهد شد. این اختلال باعث می‌شود که فرد به تعیین سطح واقعی نشود.

همچنین لازم بدانید برای طی کردن دوره هایی مثال دوره آیلتس ابتدا باید تعیین سطح را پشت سر بگذارید. آیلتس یک مدرک فوق العاده است که می‌توانید مسیر زندگی خود را با آن تغییر دهید. در مطلب بهترین آموزشگاه آیلتس در اصفهان ضمن آشنایی با برخی از آموزشگاه های درجه یک، با این مدرک بین المللی نیز آشنا شده ایم.

جالب است بدانید که وبسایت به آموز، همیشه تلاش دارد تا با تهیه انواع نمونه سوالات باعث شود تا شما بتوانید آژمون های مختلف را به راحتی پشت سر بگذارید.

برای مثال می توانید سوالات آزمون خیاطی نازک دوزی فنی حرفه ای را مطالعه کنید و به راحتی و با کمترین ساعت مطالعه، در آزمون خیاطی فنی حرفه ای شرکت کنید و با بهترین نمره این مدرک را دریافت کنید.

آشنایی با سوالات تعیین سطح مبتدی، یک آمادگی ذهنی ایجاد می‌کند. این آمادگی ذهنی به شما کمک می‌کند که با دقت بیشتری از دانسته های خود استفاده کنید. همچنین باعث می‌شود که سطح واقعی خودتان را پیدا کنید و زمانتان را در سطوح پایین تر تلف نکنید. به کلامی ساده آشنایی با این سوالات باعث افزایش سرعت بیشتر شما می‌شود.

خرید سوالات تعیین سطح

"(الزامی)" indicates required fields

تعیین سطح زبان انگلیسی
تعیین سطح زبان انگلیسی

 

برخی از سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی مبتدی

قبل از اینکه بخواهید با سوالات آشنا شوید و آنها را آنالیز کنید، توصیه می‌کنیم ابتدا مطلب انواع فعل در زبان انگلیسی را مطالعه کنید. به جرات می‌توان گفت با یادگیری افعال بیش از 50 درصد مسیر یادگیری زبان انگلیسی را طی کرده اید. همچنین این آموزش برای تعیین سطح شما ضروری خواهد بود.

اغلب سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی به صورت شفاهی پرسیده می‌شود. در سالهای اخیر به علت وجود بیماری پاندمیک کووید 19 بسیاری از موسسات زبان، تعیین سطح خود را به صورت تلفنی انجام می‌دهند. فرایند این آزمون ها به این صورت است که ابتدا، با سوالات روزمره و ساده آغاز می‌شود. سپس اگر فرد به سوالات پاسخ مناسب دهد، سوالات سخت تر می‌شود. تا زمانی که استاد متوجه سطح و مهارت آزمون دهنده شود. این سوالات به عنوان نمونه در بیشتر این آزمون ها پرسیده می‌شود.ز

خرید سوالات تعیین سطح

"(الزامی)" indicates required fields

معرفی و آشنایی

همه‌ی سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی با سلام و احوال پرسی های روزمره آغاز می‌شود. سپس استاد از شما می‌خواهد خودتان را معرفی کنید. در این معرفی ممکن است نام و نام خانوادگی شما، میزان تحصیلات، محل زندگی، وضعیت تاهل و… پرسیده شود. به عنوان مثال:

?What’s your name

?How old are you

?How many people are there in your famil

?What’s your job

?What do you like

شما نیز باید در پاسخ این موارد را بگویید: (پاسخ ها به ترتیب سوالات است)

.My name is …(sara or saman or…)

.I’m …(22.16.18) years old

.There are (1.2.3…) people in my family

.I am a nurse or other

.I like (sport, music)

صحبت درباره علاقه مندی ها و اهداف

در ادامه سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی صحبت کردن کمی گسترده تر می‌شود. زمانی که شما به خوبی بتوانید پاسخ سوالات دسته اول را بدهید، استاد وارد مرحله بعدی می‌شود. در ادامه از شما می‌خواهد از علاقه ها و اهداف خود صحبت کنید. شما می‌توانید از علایق شخصی و یا آینده ای که برای خود در نظر گرفته اید صحبت کنید. به عنوان مثال می‌توانید بگویید من قصد داریم زبان را به خوبی یاد بگیرم تا مهاجرت کنم. به عنوان مثال:

?do you have any plan for your future

?what are your Goals

و شما می‌توانید در جواب این سوالات بگویید:

.I’d like to immigrate to the U.S

.I’m thinking of studying in England

.I like football and I want to be a football player

آیا شما تا به حال تجربه تعیین سطح زبان انگلیسی داشته اید؟ می‌توانید تجربه خود را در اختیار دیگران قرار دهید و از طریق بخش نظرات درباره آن گفتگو کنید.

نمونه سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی
نمونه سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی

 

تعیین سطح زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان

کودکان و نوجوانان باید از هر فرصتی برای دریافت آموزش ها استفاده کنند. ذهن انسان در این دوره از زندگی، کشش بسیار بالایی برای یادگیری دارد. روزهای تعطیل و ایامی که مدرسه در کار نیست بهترین زمان برای تقویت زبان است. در مطلب تقویت زبان در نوروز به شما آموزش داده ایم که چگونه از یک تعطیلات خسته کننده، بهترین استفاده را ببرید.

سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کودک و نوجوان با رده های بزرگسال کمی متفاوت است. برای اینکار از سوالات ساده تر و کلمه های واضح تر استفاده می‌شود. در تعیین سطح بزرگسالان ممکن است استاد، از ابتدای گفتگو و برقراری تماس به با زبان انگلیسی مکالمه کند. اما برای کودکان کمی این فرایند ساده تر است. اگر جلسه تعیین سطح به صورت حضوری انجام شود، ممکن است از اشکال و معنای کلمات ساده نیز پرسیده شود. در انتهای مطلب می‌توانید نمونه سوالات مربوط به تعیین سطح مبتدی یا کودک و نوجوانان را دریافت کنید.

همچنین می توانید از محصول سوالات تعیین سطح زبان نوجوانان و سوالات تعیین سطح زبان کودکان هم دیدن کنید.

جالب است بدانید علاوه بر سوالات تعیین سطح زبان، می توانید انواع نمونه سوالات استخدامی را از سایت به آموز دریافت کنید. برای مثال، با دانلود سوالات بانکداری امور برق می توانید به راحتی در آزمون های استخدامی بانک ها موفق باشید.

نکات مهم در هنگام تعیین سطح که باید به آنها توجه کنید

هنگام پاسخگویی به سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی مبتدی نکاتی وجود دارد که توجه کردن به آن می‌تواند به شما کمک کند. به عنوان مثال قبل از اینکه آزمون را شروع کنید، بر استرس احتمالی خود غلبه کنید. تعیین سطح یک امتحان نیست بلکه ترفندی است که از طریق آن سطح دانسته های شما سنجیده شود. پس با خیال راحت از دانسته های خود استفاده کنید. اگر پاسخ سوالی را ندانستید، اشکالی ندارد. دوره آموزش زبان انگلیسی و همچنین آموزش زبان ترکی در سایت به آموز برای این است که شما چیزهایی که نمی‌دانید را یاد بگیرید. پس دقت کنید که این یک مسابقه نیست.

 

خرید سوالات تعیین سطح

"(الزامی)" indicates required fields

 

نکته دوم این است که، سعی کنید روان و با اعتماد به نفس صحبت کنید. اعتماد به نفس میزان تسلط شما را به مطلب نشان می‌دهد. در ادای کلمات، صداها و حروف دقت کنید. از جملات ساده و پاسخ های سریع استفاده کنید. بیشتر از چیزی که استاد می‌پرسد جواب ندهید. همچنین اگر تعیین سطح شما به صورت تلفنی انجام می‌شود، پس یه هیچ وجه از کسی یا چیزی مانند نرم افزارهای ترنسلیت کمک نگیرید. اصرار کردن بر چیزی که بلد نیستید در آینده برای شما مشکل ساز خواهد شد. و در آخر چیزی که بیشترین کمک را می‌تواند به شما بکند، مطالعه‌ی نمونه سوالات است. اما از کجا می‌توان به نسخه‌ی کامل و خوبی از این سوالات دسترسی پیدا کرد؟

 

دانلود نمونه سوالات تعیین سطح زبان
دانلود نمونه سوالات تعیین سطح زبان

 

بهترین منبع دریافت نمونه سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی به صورت PDF

همانطور که گفتیم مطالعه نمونه سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی بسیار مفید است. مجموعه آموزشی به آموز در جهت کمک به زبان آموزان و علاقه مندان به زبان یک فایل مفید و مهم را آماده کرده است. حالا می‌توانید به راحتی نمونه سوالات تعیین سطح زبان در رده کودکان و نوجوانان را به صورت PDF دریافت کنید. این فایل بسیار کامل و جامع و همراه با جواب است. برای جمع آوری این سوالات زحمت زیادی کشیده شده است که می تواند شما را تا حد زیادی در تعیین سطح زبان جلو بیندازد.در واقع می‌توان این فایل را بهترین منبع نمونه سوالات دانست. هم اکنون می‌توانید فایل PDF را از طریق این فرم خرید و دانلود کنید.

خرید سوالات تعیین سطح

"(الزامی)" indicates required fields

مشاوره رایگان دریافت کنید

قطعا شروع کلاس زبان و یا دوره آموزش زبان انگلیسی یک حرکت مفید در زندگی است. اما قبل از آن باید اطلاعات کافی نسبت به کاری که قرار است انجام دهید داشته باشید. با دریافت اطلاعات لازم برای یادگیری زبان انگلیسی، مسیر مطمئن تری را شروع خواهید کرد. در قسمت نظرات می‌توانید در قالب گفتگو و پرسش و پاسخ، از کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

ممنون از شما 😊

36 پاسخ

  1. سوالات تعیین سطح زبان رو ازتون خرید کردم. بسیار عالی و درجه یک بود ?. خیلی از سوالای تعیین سطح کانون زبان همین بود. واقعا میصرفید به اینکه سر جلسه استرس بگیرم و خراب کنم و الکی کلی ترم عقب بیفتم. ممنون از سایت به آموز

      1. با سلام
        میخواستم ازتون بپرسم این پی دی اف شامل چند سوال میشه و آیا سوالات تعیین سطح شفاهی یا همون مصاحبه هست؟؟؟
        چون 39 هزار تومان برای چیزی که نمی‌دونم درسته یا نه یکم زیاده…
        ممنون میشم جواب بدین

  2. سلام و خسته نباشید
    این فایل سوالات برای چه سطحی هستش؟؟؟
    تعداد سوالات پی دی اف چند تا هستن؟؟؟

    1. سلام و عرض ادب
      این فایل تمامی مواردی را که برای تعیین سطح از مبتدی تا پیشرفته وجود دارد را پوشش می دهد.
      داخل این فایل، نمونه سوالات رایج و حتی ترفند ها و نحوه پاسخگویی به سوالات نیز شرح داده شده است.

    1. براتون داخل واتساپ ارسال شده.
      در صورتی که به واتساپ دسترسی ندارید به شماره پشتیبانی سایت پیامک ارسال کنید .
      09941612118

  3. سلام
    اين فايل براي آزمون تعيين سطح شفاهي دوره ttc كه مستلزم سطح پيشرفته تر هست ،كمك ميكنه و آيا ميتونه مفيد باشه؟
    ممنون

    1. سلام و درود

      این محصول در حال آماده سازی هست و به زودی از وبسایت منتشر میشه.

      میتونید شماره تلفنتون رو توی چت آنلاین بگذارید تا به محض منتشر شدن بهتون اطلاع داده بشه.

  4. با سلام و احترام،

    من به عنوان یکی از مشتریان شما، برای ارزیابی سطح زبان انگلیسی خود از محصول نمونه سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی استفاده کردم و بسیار راضی بودم. این محصول با دقت و کاربرد بسیار بالا طراحی شده است و به من کمک کرد تا سطح زبانی خود را به دقت تعیین کنم.

    سوالات این محصول شامل موضوعات گسترده‌ای بودند و محتوای آن‌ها همچنین تنوع بسیار خوبی داشت. همچنین، پاسخ‌های درست و غلط همراه با توضیحات کامل و روان در این محصول قرار داده شده بودند که به من امکان فهم بهتر و یادگیری عمیق‌تر مباحث را می‌داد.

    به نظرم، محصول نمونه سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی به عنوان یک ابزار کاربردی و مؤثر در ارزیابی سطح زبانی فرد، بسیار موثر است. من این محصول را به دوستانم و هم‌زبانانم نیز توصیه کرده‌ام.

    از تیم تولید کننده این محصول برای طراحی و ارائه یک محصول با کیفیت و مفید، تشکر می‌کنم.

    با احترام،
    [نیلوفر]

    1. لینک دانلود براتون پیامک شده.

      در صورتی که لینک رو دریافت نکردید به پشتیبانی آنلاین وبسایت پیام بدید.

  5. سلام من فایل رو دریافت کردم. به جرئت میتونم بگم یکی از بهترین و کاملترین مجموعه سوالات تعیین سطح هست. از صفر صفر سوالات رو داخلش نوشته به همراه جواب هایی که میتونید برای هر سوال تعیین سطح زبان بگید.

    از طرفی هرچه ادامه میدید سوالات پیشرفته تر میشه و همین کافیه تا چند ترم خودتون رو جلو بندازید.

    با این قیمت واقعا به همه توصیه میکنم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: