وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن چیست؟

وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن چیست؟

وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن

اگر به دنبال بهترین وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن هستید و می‌خواهید در این کار حرفه‌ای شود، توصیه می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه مجموعه آموزشی به آموز باشید. ما می‌خواهیم مهمترین نکات و بهترین مسیر را برای موفق شدن در این راه در اختیار شما قرار دهیم. به علاوه می توانید تجهیزات مورد نیاز برای شروع یوتیوب را در آخر این مطلب با خیال راحت از اورجینال بودن آن ها از به آموز خرید کنید. به راحتی می‌توانید از طریق علاقه های خود کسب درآمد کنید و زندگی را باب میلتان جلو ببرید. اما برای این کار باید مقدماتی را فراهم کنید و نکاتی را بدانید. اگر تصور می‌کنید یوتیوبر شدن بسیار پر هزینه است و یا زحمت زیادی دارد، اشتباه می‌کنید. ما این اشتباه را به شما ثابت خواهیم کرد. همراه ما باشید.

وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن

یوتیوب، سکوی پرتاب به دنیای فردا

قبل از بررسی وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن ابتدا بهتر است با مسیری که در پیش رو داریم آشنا شویم. با گذشت زمان، پیشرفت جوامع و گسترش تکنولوژی، دیگر کار و کسب درآمد تنها به روش های قدیمی صورت نمی‌گیرد. در دنیای امروز هر کس ذهنش قوی تر باشد، درآمد بیشتری خواهد داشت. مهم نیست که شما نمی‌توانی یک پیچ گوشتی را بچرخانید، ذهن شما منبع درآمد شما خواهد بود. پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی، به حرف های ما، لباس واقعیت پوشانده اند. امروزه درآمد از شبکه های اجتماعی، تبدیل به یکی از موفق ترین شغل ها در جهان شده است.

 

تفاوتی نمی‌کند در کدام نقطه از زمین قرار دارید، تمام چیزی که برای پولدار شدن می‌خواهید، گوشی همراه هوشمند، اینترنت، اکانت یوتیوب و کمی هوش و ذکاوت است. چیزی که در بسیاری از شما وجود دارد. یوتیوب یکی از معدود شبکه های اجتماعی است که به همه کاربران خود در ازای میزان بازدید بالا، درآمد دلاری می‌دهد. هر چند این تنها روش درآمد از یوتیوب نیست، اما هنوز هم جذاب است.

آیا من هم می‌توانم یوتیوبر شوم؟

می‌دانید فرق افراد موفق و شکست خورده در چیست؟ افراد موفق هیچگاه موفقیت را فقط برای دیگران نمی‌دانند. اما افراد شکست خورده تصور می‌کنند برای این کار ساخته نشده اند و این پول ها فقط برای دیگران است. وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن را تهیه کنید، نکات لازم را یاد بگیرید دوره آموزش یوتیوبری را طی کنید و رویای خودتان را بسازید. جالب است بدانید میلیونها نفر روزانه در حال کسب درآمد بسیار مناسبی از یوتیوب هستند. چرخش مالی این پلتفرم آنقدر زیاد است که اگر تمام دنیا هم یوتیوبر شوند باز هم درآمد به همه می‌رسد.

نکته ای که باید به آن توجه کنید، این است که هیچ کاری بدون برنامه ریزی به هدف نمی‌‍رسد. همانطور که گفتیم، بازار درآمدزایی و معروف شدن در یوتیوب داغ است، اما قضیه به همین سادگی نیست. مانند هر کار دیگری در این کار نیز رقبایی وجود دارند. در این نرم افزار رقابت کردن به معنای حذف دیگران نیست، بلکه جلب توجه کاربران است. بدون دیدن آموزش های لازم و یاد گرفتن نکات حرفه ای، به هدف خود نمی‌رسید.

کسب درآمد از یوتیوب
کسب درآمد از یوتیوب

وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن؛ چگونه یوتیوبر شویم؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن تجهیزات عجیب و گران قیمتی هستند. اما اینگونه نیست ما آن را به شما ثابت خواهیم کرد. بیایید قدم به قدم در این مطلب جلو برویم. اولین سوالی که بسیاری از افراد می‌پرسند، این است که چگونه با کمترین هزینه یوتیوبر شویم؟ برای یوتیوبر شدن به این گزینه ها نیاز دارید.

تلفن هوشمند ابزار کار شماست

مهمترین ابزار در شبکه های اجتماعی، گوشی هوشمند و یا سیستم کامپیوتری مانند لپ تاپ است. امروزه تقریبا همه یک تلفن همراه دارند. طبق آمار میانگین استفاده از شبکه های اجتماعی در ایران روزانه 6 الی 8 ساعت است. یعنی هر فرد میانگین 8 ساعت در اینترنت می‌چرخد. خب چرا از این گشت و گذار به پول نرسیم؟ اگر تصور می‌کنید برای این کار به گوشی های گران قیمت نیاز دارید، اشتباه است. یک گوشی معمولی و رده متوسط نیز کار شما را راه می‌اندازد.

کانال یوتیوب بسازید

کانال یوتیوب یکی از مهمترین وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن است. در واقع این کانال هویت شماست و تمام فعالیت های شما از طریق آن به نمایش در می‌آید. این کانال مانند فروشگاه شما خواهد بود. شما می‌توانید از طریق مطلب آموزش ساخت کانال یوتیوب در سایت به آموز یک کانال اختصاصی بسازید.

ایده داشته باشید

توجه کنید حتما لازم نیست یک ایده تازه و یک فعالیت تازه را آغاز کنید. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و حضور میلیونها کاربر، قطعا در هر زمینه ای که فکر می‌کنید افراد زیادی حاضر هستند و فعالیت می‌کنند. آیا باید از این اتفاق نگران باشید؟ خیر! حتی لازم نیست با آنها رقابت کنید. جا برای همه وجود دارد و هر کس می‌تواند مخاطبان خود را داشته باشید. نکته مهم داشتن خلاقیت است. قبل از هر چیز توصیه می‌کنیم از مطلب بهترین یوتیوبر های ایرانی بازدید کنید. شاید در میان این افراد موفق، ایده ای به دست آوردید که همین شروع کار شما باشد.

ایده داشتن و تولید محتوا، مهمترین قسمت برای یوتیوبر شدن است. در واقع از این طریق است که می‌توانید خودتان را معروف کنید، کانالتان را ارتقا دهید و درآمد چند صد میلیونی داشته باشید. یک مرد میانسال آمریکایی، که در کودکی از پدر خود کتک های زیادی خورده است و مورد بی مهری قرار گرفته است، یک کانال یوتیوب راه اندازی کرده است. او در این کانال به سادگی راه و رسم پدر بودن را می‌گوید، نکات ساده ای مانند نحوه تراشیدن ریش، بستن پیچ و… را توضیح می‌دهد. همین کار باعث شده است که او ماهانه تقریبا ده هزار دلار درآمد داشته باشد.

پس می‌توانید متوجه شوید که ایده داشتن چقدر می‌تواند مهم باشد. به راحتی می‌توانید هنر، استعداد و علایق خودتان را در جهت کسب درآمد به کار بگیرید. مشکل اصلی در این مسئله عدم توانایی کشف استعداد و ایده است. در دوره های به آموز یاد می‌گیرید که چگونه بهترین ایده را به دست آورید. در همین مطلب از طریق بخش نظرات می‌توانید ایده ها و کارهایی که به نظرتان خوب است را مطرح کنید.

تجهیزات یوتیوبری
تجهیزات یوتیوبری

تجهیزات جانبی؛ سرمایه‌ی کاری

جزئیات همیشه باعث افزایش کیفیت می‌شود. خرید وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن صرف کردن هزینه های اضافی نیست بلکه سرمایه‌ای است برای کسب درآمد بیشتر. یک پزشک برای معالجه به ابزار پزشکی نیاز دارد. یک مکانیک برای تعمیر وسایل، به ابزاری مانند آچار فرانسه نیاز دارد. یک یوتیوبر هم به تجهیزاتی برای انجام کارهای خود نیاز دارد. این ابزار ساده و کاربردی عبارتند از:

  • تلفن هوشمند ( که اشاره شد)
  • لپ تاپ (برای ادیت و ویرایش فیلم ها)
  • میکروفن یقه ای ساده ( برای ضبط صدا)
  • پایه موبایل ( سه پایه، برای نگهداری گوشی)
  • رینگ لایت (در صورت تمایل)

قطعا ابزار و تجهیزات بیشتری برای پیشرفت کار وجود دارد. شما می‌توانید زمانی که به درآمد کافی رسیدید، تجهیزات خود را ارتقا دهید. قطعا پیشرفت در تجهیزات باعث بالا رفتن کلاس کاری می‌شود. اما همین تجهیزات برای شروع کار کافی است.

نکته‌ی مهم برای تازه کارها

برای شروع توصیه می‌کنیم اطلاعات خود را افزایش دهید و در فضای یوتیوب غرق شوید. فیلم ها و ویدیوهای ترند را دانلود کنید و آنها چند مرتبه تماشا کنید تا به نکات ریز یوتیوبری پی ببرید. پیش نیاز این کار دانلود کردن از یوتیوب است. این کار غیر ممکن نیست اما روش های خاص خودش را دارد. به همین جهت برای یاد گرفتن دریافت ویدیوهای مختلف، مطلب آموزش دانلود از یوتیوب را مطالعه کنید و سپس هر فیلمی را که خواستید به راحتی در چند دقیقه به دست آورید.

نکته مهم: انتخاب تجهیزات مناسب از جمله سیستم کامپیوتری با مشخصات مناسب، میکروفون، انتخاب دوربین خوب (گوشی یا دوربین) می تواند راه طولانی و پر پیچ و خم شما را کوتاه تر کند. بنابر این می توانید از محصولاتی که داخل این صفحه معرفی شده اند با خیال راحت از اورجینال بودن این تجهیزات خرید کنید.

 

در وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن اگر لپ تاپ هم ندارید، نگران نباشید، می‌توانید برای شروع از نرم افزارهای پیشرفت موبایل مانند اینشات استفاده کنید. نگران بلد نبودن هم نباشید، ما در کنار شما خواهیم بود. اگر به رینگ لایت هم دسترسی ندارید، می‌توانید از چراغ مطالعه یا منبع نور دست ساز استفاده کنید. سخت نگیرید، نگران نباشید، با کمترین تجهیزات می‌توانید استارت بزنید. مهمتر از ابزار، اراده و آموزش است. بهترین یوتیوبرهای جهان از دوربین های بی کیفیت وب کم کامپیوتر شروع کرده اند. قطعا شما نسبت به زمان شروع آنها، چندین قدم جلوتر هستید. تنها کافی است بخواهید و بلد باشید.

دوره آموزش یوتیوبری به آموز

همانطور که گفتیم وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن داشتن اطلاعات کافی است. در یوتیوب درآمدی در انتظار شما که حتی تصور آن را هم نمی‌کنید. اما برای اینکه به این سطح برسید، باید مسیر درست را از همان ابتدا آغاز کنید. در مجموعه به آموز یاد می‌گیرید که چگونه با کمترین امکانات پا به دنیای بزرگ یوتیوب بگذارید و در آن موفق شوید. یادتان نرود، فرق آدم های قوی و ضعیف در اراده و پشتکار است. پس اول راه را یاد بگیرید و سپس تمام طول مسیر را به سمت هدف پرواز کنید.

سوال از شما

به نظر شما چه چیزهایی باعث می‌شود یک یوتیوبر موفق شویم؟

 

ممنون از شما 😊

2 پاسخ

  1. به نظر من کمی حمایت باعث تبدیل شدن به یکی از بهترین ها میشه
    سوال با این وسایل میشه یوتیوب شروع کرد
    گوشی موبایل:huawei nova 3e
    رینگ لایت
    میکروفن یقه ای
    پایه d 909
    لپتاپ ایسوس با این مشخصات:
    cpu:i5 10300h
    vga:gtx 1650ti
    ram::16gb
    ssd:248gb

    1. ماهان عزیز

      صد در صد با همین وسایل هم میشه شروع کرد و موفق شد. شرط اصلی دیدن آموزش به صورت منظم، ارتقا کیفیت کار و استمرار در مسیر هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: