گرفتن تیک آبی اینستاگرام

آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام (تضمینی و رایگان)

از صفر تا صد گرفتن تیک آبی ­اینستاگرام

آیا تا به حال به صفحات دارای تیک آبی در اینستاگرام رفته اید؟ این تیک چیست؟ چه فایده ای دارد؟ گرفتن تیک آبی اینستاگرام چگونه است؟ آیا برای این کار لازم است مبالغ سنگین پرداخت کنیم؟ آیا حتما لازم است سلبریتی باشیم؟ این سوالات قطعا در ذهن بسیاری از شما وجود دارد. در این مطلب قصد داریم هر آنچه که لازم است را در مورد تیک آبی برای شما بیان کنیم. همچنین راهکارهای ساده ای را جهت دریافت این تیک به شما ارائه می‌دهیم. پس تا پایان همراه به آموز باشید. مطمئنا خبرای خوشی در راه است. البته لازم به ذکر است، می‌توانید قبل از هر چیز از مطلب آموزش اینستاگرام دیدن کنید. در این مطلب از صفر تا صد با این نرم افزار و فرصت کسب درآمد از آن آشنا خواهید شد.

گرفتن تیک آبی در اینستاگرام
گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

قبل از بیان راه هایی برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام ابتدا لازم است یک سری اطلاعات خاص را در مورد این تیک جادویی برای شما بیان کنیم. اول از همه تیک آبی چیست؟ بعد از رونق گرفتن کار با اینستاگرام و حضور میلیونی آدم ها در این پلتفرم جذاب، فضای کاربری بسیار پیچیده شد. اینستاگرام قاعده و قوانین دنیای مجازی را تغییر داد. حالا دیگر هر شخصی تنها با یک شماره موبایل یا یک آدرس جیمیل که به سادگی هم درست می‌شود می‌تواند برای خود یک اکانت اینستاگرام بسازد. در ابتدا این خوب بود، موج زیادی از مردم به این نرم افزار آمدن و باعث رونق گرفتن آن شدن. اما در ادامه، دردسرها یکی پس از دیگری شروع شدند.

یکی از این دردسرها اکانت های فیکی بودند که با نام و مشخصات افراد معروف و مسئولین ساخته می‌شد. حرف ها و صحبت هایی که آنها از جانب این افراد انتشار می‌دانند باعث ایجاد التهاب می‌شد. مانند فیک نیوزها که با اخبار جعلی آرامش جامعه را هدف می‌گیرند. اینستاگرام برای مقابله با این کار، تیک آبی را ابداع کرد. تیک آبی یا همان (Verified Badge) نمادی است که شرکت اینستاگرام برای تایید رسمی برخی از پیج ها قرار داده است. در واقع اگر پیج شما مورد تایید شرکت باشد، یک تیک آبی واضح کنار اسمتان قرار گرفته و به همه اعلام می‌کند، این یک اکانت رسمی و مورد تایید است.

چگونه تیک آبی بگیریم؟
چگونه تیک آبی بگیریم؟

 

چرا دریافت تیک آبی اینستاگرام اهمیت دارد؟

حال شاید بپرسید گرفتن تیک آبی اینستاگرام چه فایده ای دارد؟ اینکه اینستاگرام ما را تایید کند به چه کار می‌آید؟ تیک آبی در اینستا یکی از بهترین و مفیدترین تبلیغ ها محسوب می‌شود. اگر قصد درآمدزایی و بالا آوردن پیج را دارید، تیک آبی یک میانبر بزرگ برای شما محسوب می‌شود. دغدغه اصلی صاحبان پیج ها مختلف، جذب فالوور است. فالوورها بعد از دیدن تیک آبی در کنار اسم شما، خود به خود به سمت شما کشیده خواهند شد.

 ساده تر بگوییم، تیک آبی کلاس بسیار بالایی دارد. اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید، تیک آبی از نان شب و آب و روز برای شما واجب تر است. مهمترین مسئله در خرید و فروش های اینترنتی، مسئله‌ی جذب اعتماد است. تا زمانی که کاربرها به سطح بالایی از اعتماد به شما نرسند خرید و ثبت سفارش صورت نخواهد گرفت.

تیک آبی اینستاگرام نشان می‌دهد که این اکانت قابل اعتماد است. همین مسئله می‌تواند زندگی کاری شما را متحول کند. دیگر لازم نیست هر کاری برای ثابت کردن خودتان به مشتری بکنید. همینکه تیک آبی داشته باشید یعنی شما مورد تایید هستید. در این زمینه می‌توانید به مطلب پر فروش ترین پیج های اینستاگرام مراجعه کنید و از بهترین نکات برای کسب درآمد استفاده کنید.

شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام

تا اینجا متوجه شدید داشتن این تیک و نشان تا چه اندازه مهم است. اما مسئله این است شرایط گرفتن تیک آبی اینستاگرام چیست؟ اگر قرار بود هرکسی به راحتی به این تیک دسترسی پیدا کند، دیگر داشتن آن چه ارزشی داشت؟ نحوه گرفتن این تیک ساده است، چیزی که آن را کمی سخت و پیچیده کرده است، شرایط آن است. قبل از اینکه برای دریافت تیک آبی اقدام کنید ابتدا باید شرایطی را که خواهیم گفت در اکانت خود بررسی کنید. به عنوان نمونه این شرایط به این صورت هستند:

  • پیج شما به هیچ عنوان نباید بسته یا private باشد.
  • پیچ باید پروفایل کامل داشته باشد. یعنی عکس و بیوی واقعی داشته باشید. در مطلب دیگری آموزش نوشتن بیو اینستاگرام را کاملا توضیح داده ایم، آن را مطالعه کنید.
  • شما تنها می‌توانید یک اکانت را منحصر به خودتان تایید کنید.
  • اکانت شما باید اعتبار داشته باشد. یعنی متعلق به یک شخص شناخته شده یک برند، یک کسب و کار تایید شده، یک شرکت تایید شده و… باشد. پیج هایی با مطالب زرد و فیک یا پست های غیر اختصاصی تایید نخواهند شد.
  • اکانت شما باید پربازخورد باشد. یعنی در میان کاربران زیادی شناخته شده باشد و آمار خوبی هم داشته باشد. برای این گزینه مطلب بهترین و بدترین ساعات برای انتشار پست در اینستاگرام را بارگذاری کرده ایم. مطالعه آن می‌تواند تا حد زیادی مشکل شما را برطرف کند.

بعد از اینکه کلیه این شرایط را داشتید و یا به وجود آوردید می‌توانید شانس خود را برای دریافت تیک آبی امتحان کنید. درخواست تیک، کار بسیار ساده ای است که آن را قدم به قدم برای شما توضیح خواهیم داد.

شرایط دریافت تیک آبی
شرایط دریافت تیک آبی

مراحل گرفتن تیک آبی اینستاگرام در کمترین زمان

گرفتن تیک آبی اینستاگرام کار سختی نیست. چند مرحله ساده و یک فرم را باید پر کنید و منتظر بماند. در این مطلب مرحله به مرحله این کار را توضیح می‌دهیم.

  • وارد اینستاگرام شوید.
  • وارد صفحه پروفایل خود شوید و روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید.
  • از طریق قسمت پایین صفحه وارد بخش تنظیمات یا settings شوید.
  • در قسمت پایین تنظیمات گزینه ‌ی Request Verification را مشاهده می‌کنید. روی آن کلیک کنید. در برخی از نسخه ها این گزینه در بخش account قرار دارد.
  • در این بخش فرمی مقابل شما قرار می‌گیرد. در این فرم اطلاعات مربوط به خودتان و کسب و کارتان و لینک های معتبرتان را باید قرار دهید. در بخشی از آن باید عکس مربوط به پاسپورت یا گواهینامه خود را بارگذاری کنید.
  • بعد از پر کردن فرم آن را ارسال کنید.
  • حالا دیگر همه چیز در دست اینستاگرام است. باید منتظر تایید شرکت بمانید.

به این نکته توجه کنید. بعد از اتمام این مراحل، هنوز هم نمی‌توانید بابت دریافت تیک آبی مطمئن باشید. تیک آبی در اینستاگرام بیشتر برای افراد شناخته شده و معروف در نظر گرفته شده است. پس همه چیز به شانس شما بستگی دارد. اما این شانس را حتما امتحان کنید.

فرم دریافت تیک آبی
فرم دریافت تیک آبی

 

دریافت تیک آبی اینستاگرام رایگان است! مراقب باشید

متاسفانه دیده شده بسیاری از افراد برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام مبالغ سنگینی را پرداخت کرده اند. توجه داشته باشید، تنها راه دریافت تیک آبی، همین مسیر است که برای شما شرح داده ایم. این کار نیز کاملا رایگان و ساده است. چوب بی اطلاعی خود را نخورید و بابت کاری که رایگان است پول پرداخت نکنید. بسیاری از افراد از عدم اطلاع کافی مردم سوء استفاده می‌کنند و پول به جیب می‌زنند. چیزی به اسم خرید تیک آبی اینستاگرام نداریم. برای مقابله با این دسته از آدم ها یک راه دارید.

دوره آموزش اینستاگرام در وب سایت آموزشی به آموز

اینستاگرام را مانند آب خوردن یاد بگیرید. مطالبی مانند گرفتن تیک آبی اینستاگرام بخش کوچکی از هزاران آموزش مجموعه به آموز برای شما است. در این مجموعه می‌توانید بهترین و جامع ترین آموزش ها را دریافت کنید. ما حتی در مطلبی به شما آموزش داده ایم که پیدا کردن ایده برای پیج اینستاگرام باید چگونه باشد. در واقع مجموعه به آموز بهترین مسیر شما برای موفقیت در اینستاگرام خواهد بود. در بخش نظرات می‌توانید سوالات خود را برای دریافت تیک آبی اینستاگرام بپرسید. همکاران ما با دقت به پرسش های شما پاسخ خواهند داد.

ممنون از شما 😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: