بهترین آموزشگاه آیلتس در اصفهان (آموزش آیلتس تضمینی)

آشنایی با بهترین آموزشگاه آیلتس در اصفهان

یادگیری زبان انگلیسی یک دنیای بزرگ است که مسیرهای مختلفی در آن وجود دارد. اگر در حال مطالعه این مطلب هستید، یعنی شما هم بومی کشورهای انگلیسی زبان نیستید و می‌خواهید از زبان انگلیسی در آینده خود استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم ضمن آشنایی با آزمون آیلتس به معرفی بهترین آموزشگاه آیلتس در اصفهان بپردازیم. اگر به دنبال پشت سر گذاشتن این آزمون هستید و برای این کار به یک آموزشگاه خوب نیاز دارید، در این مطلب همراه ما باشید. شک نکنید هر آموزشگاهی نمی‌تواند به شما کمک کند. برخی از آنها تنها وقت و پول شما را تلف می‌کنند. قبل از تصمیم گیری و اقدام این مطلب را مطالعه کنید تا آنچه که باید بدانید را بدانید.

بهترین آموزشگاه آیلتس در اصفهان
بهترین آموزشگاه آیلتس در اصفهان

آیلتس چیست و به چه کار می‌آید؟

قبل از معرفی بهترین آموزشگاه آیلتس در اصفهان ابتدا لازم است کمی درباره خود آیلتس حرف بزنیم. با دانستن این مقدمات، مسیر و هدف برای شما روشن تر خواهد شد. به همین جهت می‌توانید بهترین مراکز را شناسایی و انتخاب کنید. در مرحله اول، آیلتس چیست؟ آیلتس یا (International English Language Test System) یک سطح از زبان نیست. در واقع، آیلتس یک آزمون برای تشخیص توانایی است. همانطور که می‌دانید استفاده از زبان انگلیسی، اهداف فراوانی دارد. برخی آن را برای ترجمه انتخاب می‌کنند، برخی برای درس و برخی دیگر به قصد مهاجرت و خروج از کشور آن را یاد می‌گیرند. برای مهاجرت ابتدا باید میزان سطح زبان انگلیسی شما سنجیده شود. در این آزمون شما باید بتوانید به صورت متمرکز و بین المللی، توانایی زبان خود را به چالش بکشید.

آیلتس توسط یک شورای مشترک از کشورهای مختلف برگزار می‌شود. مرکزیت این شورا که University of Cambridge ESOL نام دارد، در استرالیا واقع است. بعد از قبولی این آزمون، به شما مدرک آیلتس داده می‌شود. این مدرک یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین مدرک ها در جهان است. چند هزار شرکت و موسسه اروپایی و آمریکایی، از دارندگان این مدرک برای اشتغال دعوت می‌کنند. مدرک آیلتس، برای کار، زندگی، مهاجرت و تحصیل بسیار مهم است. همچنین لازم است بدانید، این مدرک در بسیاری از دفاتر مهاجرت، تنها مدرک معتبر زبان انگلیسی است. آزمون آیلتس حدودا سه ساعت طول می‌کشد و در سه بخش، شنیداری، گفتاری و نوشتاری، قدرت زبان شما را می‌سنجد.

آزمون آیلتس
آزمون آیلتس

تفاوت تافل و آیلتس چیست؟ کدام یک معتبر هستند؟

یکی از دلایل پیدا کردن بهترین آموزشگاه آیلتس در اصفهان این مدرک است. اما قطعا در کنار نام آیلتس با مدرکی به نام تافل هم آشنا شده اید. در حال حاضر دو مدرک زبان بین المللی و معتبر برای زبان آموزانی که قصد مهاجرت دارند، شناخته شده است. تافل و آیلتس. شرکت ها، دانشگاه ها و موسسات مختلفی در جهان، این مدارک را معتبر می‌دانند. تنها تفاوت این دو مدرک در برگزار کنندگان آزمون آن است. البته در روش یادگیری، ساختار آزمون و جزئیات این چنینی، تافل و آیلتس تفاوت های بزرگی دارند. اما به صورت کلی، اعتبار آیلتس بیشتر و مورد قبول تر از تافل است.

شما باید با توجه به معیار تدریس ها، هدفی که دارید و استفاده ای که قرار است از مدرک زبان خود بکنید، بین تافل و آیلتس یکی را انتخاب کنید. البته می‌توانید بعد از گرفتن یک مدرک آزمون دیگری را هم طی کنید. اما این کار وقت، هزینه و انرژی زیادی را تلف می‌کند. پس بهتر از است از همان ابتدا با دقت بررسی کنید.

آموزش زبان انگلیسی و آمادگی برای آزمون آیلتس از اهمیت بسیاری برخوردار است. در صورتی که در اصفهان زندگی می‌کنید و قصد دارید آزمون آیلتس بدهید، انتخاب بهترین آموزشگاه آیلتس در اصفهان می‌تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند. در این مقاله، به شما راهنمایی‌هایی برای انتخاب بهترین آموزشگاه آیلتس در اصفهان ارائه خواهیم داد.


بررسی بهترین آموزشگاه آیلتس در اصفهان

در این بخش می‌خواهیم به بررسی و آشنایی با برخی از آموزشگاه های زبان بپردازیم. این بررسی کمک می‌کند که بهترین آموزشگاه آیلتس در اصفهان را پیدا کنید. اما قبل از آن لازم است متر و معیارهای در نظر گرفته شده را مشخص کنیم. این دسته بندی، نه تبلیغات است و نه تایید کامل یک موسسه. کارشناسان ما بر اساس مهمترین معیارهایی که برای یک موسسه آموزش آزمون آیلتس وجود دارد، به این لیست رسیده اند. این معیارها عبارتند از:

  • کیفیت دوره ها
  • کیفیت اساتید و نحوه تدریس آنها
  • تجهیزات مورد نیاز آموزش
  • تعداد پرسنل و مشتری مداری آنها
  • پشتیبانی و درصد موفقیت آنها در خروجی
  • دسترسی آسان

با استفاده از این معیارها دیگر لازم نیست وقت خود را تلف کنید، یک راست به سر اصل مطلب بروید.

آموزشگاه زبان گاما

گاما در لیست بهترین آموزشگاه آیلتس در اصفهان جای سفت و محکمی دارد. این آموزشگاه به درد کسانی می‌خورد که می‌خواهند در کمترین زمان به بهترین نتیجه برسند. نکته مثبت این آموزشگاه این است که دسترسی به آن بسیار ساده است. زیرا گاما در تمام ایران زبان آموز دارد و امکان پذیر زبان آموز به صورت آنلاین هم فراهم کرده است. البته دفتر های این موسسه در شیراز و تهران نیز دایر است. سیستم های آموزشی کوتاه مدت ویژگی برتر این آموزشگاه است. آیا تجربه ای از این آموزشگاه در اختیار دارید؟

شما می‌توانید موسسه زبان گاما (اصفهان) را در این آدرس پیدا کنید:

  • توحید میانی – کوچه ۲۰ (جنب بانک سامان) – سمت چپ ساختمان دوم – پلاک 95

شماره تماس:

  • ۰۳۱۳۱۳۲۲۷۰۵
آموزشگاه گاما
آموزشگاه گاما

آموزشگاه زبان نیکان

فرقی نمی‌کند در چه دوره ای از زندگی و در چه سنی هستید، آموزشگاه زبان نیکان می‌تواند آموزشگاه برتر آیلتس برای شما باشد. این آموزشگاه به انتخاب اساتید حرفه ای و با سابقه مشهور است. نحوه آموزش ترمیک و برنامه ریزی های دقیق در نیکان می‌توانید شما را قدم به قدم به موفقیت نزدیک کند.

شما می‌توانید موسسه زبان نیکان (اصفهان) را در این آدرس پیدا کنید:

  • چهارراه نقاشی، ابتدای خیابان چهارباغ خواجو

شماره تماس:

  • ۰۳۱۳۲۶۴۹۵۴۵
آموزشگاه زبان نیکان
آموزشگاه زبان نیکان

آموزشگاه زبان کوثر

در لیست بهترین آموزشگاه آیلتس در اصفهان نام آموزشگاه کوثر به درشتی به چشم می‌خورد. پرسنل عالی، برنامه های منظم و دقیق، روش های باکیفیت آموزش از ویژگی های خاص آموزشگاه کوثر است. دوره های آیلتس در این موسسه زبان، خروجی های بسیار موفقی داشته است.

شما می‌توانید موسسه زبان کوثر (اصفهان) را در این آدرس پیدا کنید:

  • مطهری غربی حد فاصل پل فلزی و پل شیری، شماره ۱۴۸

شماره تماس:

  • ۰۳۱۳۲۳۶۱۲۷۳
آموزشگاه زبان کوثر
آموزشگاه زبان کوثر

موسسه آموزش عالی صدر

دوره های باکیفیت، کارگاه های کاربردی، آموزش ها منظم و عملی و خروجی بسیار موفق، همه این ها دستاوردهای موسسه زبان آموزش عالی صدر از سال 1382 تاکنون است. این موسسه با تلفیق نیروی جوانی و تجربه بزرگتر ها، توانسته است تفاوت های ویژه ای در زمینه آموزش زبان و دوره های آیلتس رقم بزند.

شما می‌توانید موسسه آموزش عالی صدر (اصفهان) را در این آدرس پیدا کنید:

  • خیابان چهارباغ بالا، ابتدای خیابان نیکبخت

شماره تماس:

  • ۰۳۱۳۶۶۴۰۳۰۰
بهترین آموزشگاه آیلتس در اصفهان
بهترین آموزشگاه آیلتس در اصفهان

آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد در وب سایت به آموز

زبان انگلیسی دریایی بزرگ است. شما می‌توانید با برنامه ریزی به جزیره های موفقیت برسید. بعد از بررسی بهترین آموزشگاه آیلتس در اصفهان یک پیشنهاد ویژ‌ه برای شما در نظر داریم. شما می‌توانید بهترین دوره های یادگیری زبان را از صفر تا صد در خانه و در تلفن همراه خود داشته باشید. برای پیگیری این حرف می‌توانید به مقاله‌ی، آموزش زبان انگلیسی مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از مطالب مهم آموزشی مانند، انواع فعل در زبان انگلیسی و تقویت زبان در نوروز بهره مند شوید. ما در وب سایت به آموز همه چیزهایی که شما نیاز دارید را فراهم کرده ایم.

لیست بهترین آموزشگاه آیلتس در اصفهان توسط کارشناسان به آموز تهیه و رتبه بندی شده است. امیدواریم بتوانید با استفاده از این لیست، انتخاب مناسبی را برای یادگیری زبان انگلیسی و آمادگی برای آزمون آیلتس داشته باشید.

به آموز یک سایت جامع آموزشی برای دوستداران یادگیری زبان است. در این وب سایت ضمن آشنایی با بسیاری از نکات مهم می‌توانید از بهترین دوره های آنلاین زبان انگلیسی استفاده کنید. اگر به دنبال این هستید که سطح زبان خود را سنجش کنید، به راحتی می‌توانید از مطلب سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی دیدن کنید. در واقع به چیزی نیاز دارید؟ ما برای شما فراهم کرده ایم.

شما بگویید

مطلب بهترین آموزشگاه آیلتس در اصفهان بخشی از گزارش های ما بوده است. آیا شما در یک یا چند تا از این آموزشگاه ها سابقه ای دارید؟ نظر شما راجع به این موسسات چیست؟ همچنین اگر آموزشگاه خوب و باکیفیتی را می‌شناسید در بخش نظرات به ما در میان بگذارید.

ممنون از شما 😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: