کد معرف بانکینو

گرفتن کد معرف بانکینو

گرفتن کد معرف بانکینو

 

توجه داشته باشید میتوانید با پرداخت هزینه، کد معرف بانکینو خودتون رو در بالای این صفحه و در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار دهید، برای اطلاعات بیشتر و رزرو به آیدی Webmasterboy@ در تلگرام پیام دهید.

کد معرف بانکینو
کد معرف بانکینو

کد معرف بانکینو چیست ؟

کد معرف بانکینو کدی است که شما با استفاده از آن دوستان خود را به برنامه بانکینو دعوت می کنید. شما با استفاده از کد معرف بانکینو می‌توانید به ازای هر نفر که دعوت کرده اید مبلغ پنجاه هزار تومان هدیه بگیرید.

همه ما حتما یک تجربه ای در زمینه افتتاح حساب در بانک های مختلف به صورت حضوری و فیزیکی را داریم.  همه بانک ها با توجه به شرایط و قوانینی که دارند مراحل خاصی را برای شما ایجاد می‌کنند، تا شما بتوانید برای افتتاح حساب در آن بانک به عنوان فردی که دارنده حساب هستید ثبت نام یا احراز هویت شوید. در طی سالهای گذشته و نه چندان دور، ثبت نام در بانک ها، دریافت، و صدور کارت عابر بانک های مختلف، و دریافت اطلاعات و تسهیلات، بدون حضور در شعبه های مختلف بانک ها یک تخیل به دور از ذهن و واقعیت بود. امروزه به کمک بانک های جدید مانند بلوبانک (جالب است بدانید با کد معرف بلوبانک هم می توانید کسب درآمد کنید) و یا بانکینو این امکان و قابلیت ایجاد و فراهم شده است. حالا به کمک این بانک ها میتوان بدون نیاز به حضور پیدا کردن در بانک، از امکانات و خدمات بانک ها استفاده کرد.

بانکینو
بانکینو

بانکینو چیست؟

بانکینو یکی از بانک های جدید و نئو ست، که تمام فعالیت های خود را به صورت دیجیتالی یا همان اینترنتی به کاربران خود ارائه می دهد. به زبان ساده تر بانکینو یک بانک تماما دیجیتال است که تمامی فعالیت ها و فرایند های بانکی را به صورت دیجیتالی و از طریق هوش مصنوعی و یا رمز گذاری های بسیار پیچیده به کاربران و مشتریان خود ارائه می‌ دهد. بانکینو یک بانک جدید ایرانی با شعبه های مختلف در نقاط گوناگون در کشور است. بانکینو با داشتن صد ها کارمند می‌تواند خدمات بسیار خوب و دقیقی را به ارباب رجوع، کاربران و یا مشتریان خود ارائه دهد.

اما اگر با بانکینو آشنایی داشته باشید، حتما نام بلوبانک را شنیده اید.  بلوبانک هم دقیقا کپی برابر اصل بانکینو است. اما شاید برای شما این سوال است که تفاوت بانکینو یا بلوبانک در چیست؟ فرق بانکینو با بلو بانک این است که بانکینو متعلق به بانک خاورمیانه و مختص به بانک خاورمیانه می باشد، اما بلوبانک به بانک سامان تعلق دارد و مختص به بانک سامان است. هر کدام از این بانک ها تحت کنترل و مجوز بانک مختص به خود، در حال فعالیت هستند. بانکینو یا بلوبانک با رعایت قوانین، مقررات و شرایط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران سعی می کنند که به کاربران و مشتریان خود خدمات بانکی و مالی عالی، و خیلی  خوبی را ارائه دهند و آنها را راضی نمایند.  در بانکینو تمامی خدمات به صورت آنلاین و دیجیتالی انجام و صورت می گیرد. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که بانکینو از امنیت کافی برخوردار است یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که بله، بانکینو از امنیت بالا و کافی برخوردار است و در این مورد کاملا سربلند بوده است. شما برای انجام خدمات بانکی مانند واریز وجه، برداشت وجه و انتقال وجه برای دوستان و آشنایان خود باید از مراحل مختلف، امتحانات و آزمون های گوناگون امنیتی عبور کنید.

 

یکی دیگر از خدمات جذاب بانکینو این است که، شما میتوانید در حدود ده دقیقه یک حساب کاربری برای خود و یا حتی برای دیگران ایجاد کنید، و از خدمات این بانک استفاده کنید. یکی دیگر از خدمات و امکانات جذاب بانکینو این است که شما می توانید دوستان و آشنایان خود را با کد دعوت بانکینو، به افتتاح حساب دعوت کنید. و از جوایز ارزنده آن بهره مند شوید. اگر اخبار را دنبال می‌کنید، حتما با جشنواره های مختلف بانکینو آشنا هستید.

 

کد معرف بانکینو
کد معرف بانکینو

جشنواره های بانکینو

یکی از جشنواره های بانکینو که به جشنواره زمستانی معروف است، خدمات قابل توجه آنلاینی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. شما می توانید دوستان خود را با کد دعوت بانکینو به این جشنواره دعوت کنید. شما در این جشنواره می توانید بدون هیچ محدودیتی دوستان و آشنایان خود را با کد معرف بانکینو، به افتتاح حساب، دعوت کنید. شما در این جشنواره در قبال دعوت هر نفر از دوستان و یا آشنایان خود با کد دعوت بانکینو، مبلغ پنجاه هزار تومان به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه و در چه شرایطی این مبلغ به شما داده میشود‍؟ پاسخ سوال این است که بعد از ثبت نام کردن و افتتاح حساب دوستان و آشنایان شما در بانکینو، مبلغی که قرار است به عنوان هدیه به شما داده شود به صورت مستقیم و آنی به حساب شما واریز می گردد. شما خیلی راحت به صورت فرایندی خیلی ساده می توانید دوستانتان را دعوت نمایید. برای دعوت، اول لازم است که شما در صفحه نخست بانکینو وارد پروفایل یا همان حساب کاربری خود شوید و بعد روی گزینه دعوت دوستان خود کلیک کرده یا ضربه بزنید. در این بخش یک کد تهیه شده، که مختص شماست، که کد معرف بانکینو نام دارد، و با استفاده از آن میتوان دوستان خود را دعوت کرد.

کد معرف بانکینو
کد معرف بانکینو

 

آموزش تصویری بازکردن حساب در بانکینو

چگونه در بانکینو حساب کاربری ایجاد کنیم ؟ برای ایجاد حساب اول لازم است که، شما اپلیکیشن بانکینو را نصب کنید.

 

مرحله اول : ثبت نام و افتتاح حساب در بانکینو

با استفاده از کد ملی، و کلمه عبور خود وارد برنامه بانکینو می شویم.

در این مرحله از ثبت اطلاعات شماره تلفن باید به نام فرد درخواست کننده باشد.

ثبت نام در بانکینو
ثبت نام در بانکینو

مرحله دوم : افتتاح حساب آنلاین است.

بعد از ثبت نام در بانکینو، قسمت بانک من، وصفحه بانک من، گزینه افتتاح حساب را کلیک نمایید.

مرحله سوم : تایید نمودن قوانین و مقررات

همه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید و بعد از آن ، آنها را در قسمت پایین صفحه تایید کنید.

مرحله چهارم : مشخصات فردی کاربر

مشخصات شخصی، شامل شغل، تحصیل و … را وارد کنید.

افتتاح حساب در بانکینو
افتتاح حساب در بانکینو

مرحله پنجم : آدرس و نشانی کامل محل سکونت است. آدرس محل سکونت خود را بصورت کامل وارد نمایید.

وارد کردن کد پستی معتبر، در این مرحله ضروری می باشد. توجه کنید که، ارسال کارت، بر اساس همین اطلاعات انجام می گیرد.

دعوت بانکینو
دعوت بانکینو

 

مرحله ششم : نوع کارت ملی است. انتخاب کردن گزینه نوع کارت ملی درخواست کننده.

در صورتی که کارت شما هوشمند نیست، بایدکد رهگیری ثبت نام کارت ملی هوشمند، و تصویر صفحه اول شناسنامه خود را وارد کنید.

توجه : کیفیت تصاویر در این مراحل بسیار مهم است.

 

کد بانکینو
کد بانکینو

مرحله هفتم : بارگذاری تصویر کارت ملی است. توسط دوربین گوشی خود، عکس کارت ملی خود را گرفته، و منتظر بمانید تا تصویر بارگذاری شود.

مرحله هشتم: بارگذاری تصویر نمونه امضاء

با استفاده از خودکار آبی یا مشکی، روی کاغذ سفید امضاء نمایید. سپس تصویر آن را گرفته، و ارسال کنید، منتظر بمانید تا تصویر امضاء شما بارگذاری شود.

مرحله نهم : تصویر از شخص درخواست کننده

بوسیله دوربین موبایل از خودتان، تصویر باکیفیت گرفته و منتظر بمانید تا تصویر بارگذاری شود.

دعوت بانکینو
دعوت بانکینو

مرحله دهم : ویدئو از شخص درخواست کننده

از قسمت ضبط تصویر گوشی خود، دکمه تصویربرداری را زده، پس از شروع به تصویربرداری، کلمات یا اعدادی را که در بالای  صفحه نمایش داده می شوند را با صدای بلند بخوانید و در اتمام گزینه پایان تصویربرداری را بزنید. تا بارگذاری کامل ویدئو، منتظر بمانید.

توجه : در کلیه مراحل ضبط و تصویربرداری باید از دوربین سلفی جلو گوشی استفاده نمایید.

احراز فردی
احراز فردی

مرحله یازدهم : انتخاب کارت

میتوانید رنگ کارت دلخواه خود را انتخاب نمایید. البته در صورتی که موجود باشد. در حال حاضر دورنگ سفید، ومشکی قابل سفارش هستند.

(به نظرم مشکی رو سفارش یدید خیلی شیک تره ! )

کارت بانکینو
کارت بانکینو

مرحله دوازدهم : انتخاب محل ارسال کارت

کارت شما مطابق آدرس محل سکونت و کدپستی ثبت شده در سیستم به آدرس شما ارسال می گردد.

در صورت تمایل می توانید، آدرس محل کار خود را جهت دریافت کارت در سیستم ثبت نمایید.

مرحله سیزدهم : پرداخت کردن مبلغ افتتاح حساب

در این مرحله، افتتاح حساب هزینه ای ندارد .

محل دریافت کارت
محل دریافت کارت

مرحله چهاردهم: تایید نهایی افتتاح حساب

اینجا عملیات افتتاح حساب تمام شده، و باید دکمه ثبت نهایی افتتاح حساب را بزنیم تا عملیات نهایی گردد.

تایید افتتاح حساب در بانکینو
تایید افتتاح حساب در بانکینو

مرحله پانزدهم : پیگیری کردن افتتاح حساب

در صفحه بانک من برای پیگیری افتتاح حساب خود بر روی گزینه پیگیری افتتاح حساب کلیک کنید.

پیگیری افتتاح حساب
پیگیری افتتاح حساب

سوالات متداول در خصوص بانکینو

هنگام نصب و استفاده از برنامه بانکینو یا بلو بانک برای بسیاری از کاربران سوالات متعددی پیش می آید که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  1. آیا کارت بانکینو عضو شبکه شتاب میباشد؟ بله این کارت عضو شبکه شتاب می باشد، و در تمام دستگاههای کارتخوان و خودپرداز، و درگاه های پرداخت اینترنتی فعال و قابل استفاده می باشند.
  2. آیا بانکینو شعبه حضوری هم دارد؟ خیر بانکینو کاملاً مجازی و فعالیت آن به صورت غیر حضوری می باشد و در صورت نیاز به خدمات حضوری از طریق شعبه های بانکداری خاورمیانه رسیدگی می‌شود.

3.  چه کسانی می توانند در بانکینو حساب باز کنند؟ هر شخص بالای ۱۸ سال بدون محدودیت و طبق قوانین بانک مرکزی می تواند در این بانک حساب باز کند البته کاربر و یا مشتری نباید چک برگشتی و یا بدهی غیر مجاز بانکی، داشته باشد.

آیا می توانیم کد معرف بانکینو خود را در سایت های معتبر مانند به آموز، قرار دهیم ؟

شما میتوانید کد معرف بانکینو خود را در سایت های مختلف معتبر قرار دهید تا دیگران هم با کد معرف بانکینو شما و با استفاده از دعوت بانکینو، ثبت نام کنند. یکی از این سایت ها، سایت به آموز است که شما میتوانید کد معرف بانکینو خود را در این سایت قرار دهید تا هم دیگران از کد شما استفاده کنند، و هم شما از این طریق مبلغ پنجاه هزار تومان به ازای هر نفر دریافت کنید. شما در دو روش می توانید کد معرف بانکینو خود را در سایت به آموز قرار دهید. روش اول رایگان، و روش دوم پولی است. و نیاز به پرداخت هزینه دارد. شما می توانید برای قرار دادن کد خود در بخش های مختلف این وب سایت مانند، کامنت ها و جاهای دیگر استفاده کنید. در روش پولی که خیلی بهتر بوده و کارایی خیلی خوبی دارد. ابتدا شما از طریق واتساپ کنار صفحه با کارشناسان این وبسایت تماس می گیرید و با آنها مشورت می کنید. بعد از اتمام مشورت، شما کد معرف بانکینو خود را به کارشناسان می دهید تا در بالای  صفحه وبسایت قرار دهند، تا در معرض دید بازدیدکنندگان سایت به آموز، قرار گیرد. البته این وبسایت هزینه بسیار کمی از شما دریافت می کند تا کدبانکینو شما را در وبسایت خود قرار دهد.

ممنون از شما 😊

29 پاسخ

    1. سلام
      دوستانى كه ميخوان از رنگ هاى جديد بلو كارت ( طلايى – صورتى – بنفش ) استفاده كنند (به همراه ارسال رايگان)
      و در قرعه كشى عيد فطر ( ٢٠٠ ميليون تومان براى ٤٠ نفر ) ٢ شانس دريافت كنند و ٣٠ هزار تومان جايزه باز كردن حساب بهشون اضافه بشه از كد معرف MZECWI براى ثبت نام استفاده كنند (افتتاح حساب با اين كد كاملا رايگان ميباشد )

    2. تو رو خدا با این کد دعوت تو بانکینو یه حساب باز کنید بقران بچم بستری هست پول کم دارم دمتگرم کاری نداره فقط ثبت نام کن با این کد
      0UXKJXA

  1. سلام از کد معرف12640997 در نرم افزار تو بانک بانک گردشگری استفاده کنید 200هزار تومن هدیه بگیرید

  2. سلام من با این کد معرف از توبانک 200 هزار تومان جایزه نقدی گرفتم
    هم کد معتبر بود هم بانک
    ممنونم ازتون
    31426357

  3. بسیار عالی
    بسیار ممنون از مطلب عالیتون
    دوستان عزیز شما می توانید با دانلود برنامه آبانک بانک آینده از بازار و گوگل پل و نصب و ثبت نام و احراز هویت در آن به همین روش با وارد کردن کد معرف mtmqg کد معرف خودتان را دریافت کنید.
    و با هر ثبت نام جدید 50 هزار تومان بگیرید.

  4. دوستان عزیز شما می توانید با دانلود برنامه آبانک بانک آینده از بازار و گوگل پل و نصب و ثبت نام و احراز هویت در آن به همین روش با وارد کردن کد معرف ip0nr کد معرف خودتان را دریافت کنید.
    و با هر ثبت نام جدید 50 هزار تومان بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: