کد معرف بلوبانک

گرفتن کد معرف بلوبانک

کد معرف بلوبانک جایزه دار (کپی کن✅):

MGFJJA

 

 

 

 

کد بلوبانک کدی است که برای ورود و ثبت ‌نام در بانک نیاز دارید. شما باید این کد را داشته باشید تا بتوانید در بلوبانک ثبت ‌نام کنید. در این قسمت از سایت به آموز با معرفی کد بلوبانک در خدمت شما هستیم. اگر می ‌خواهید پس از ثبت ‌نام یک کد بلوبانک داشته باشید تا بتوانید از آن کسب درآمد کنید، در ادامه با ما همراه باشید. همچنین پس از دریافت کد می ‌توانید در بخش کامنت ‌های وب ‌سایت کد معرف بلوبانک خود را قرار داده تا دیگران بتوانند از آن استفاده کنند.

 

کسب درآمد از کد معرف بلوبانک

توجه داشته باشید میتوانید با پرداخت هزینه اندک، کد معرف بلوبانک خودتون رو در بالای این صفحه و در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار دهید و علاوه بر کسب درآمد از بلوبانک، از کارت مشکی بهره مند شوید.😍 برای اطلاعات بیشتر و رزرو به چت آنلاین کنار صفحه پیام دهید. برای هماهنگی با شما تماس خواهیم گرفت.📞

بلوبانک چیست؟

 ابتدا به معرفی کاملی از کارت ‌های اعتباری بلوبانک می‌ پردازیم. بلوبانک اولین بانک در ایران است که در سال ابتدایی کار خود توانسته بیش از 500 هزار نفر را جذب خود کند. بانک ایرانی بلوبانک زیر نظر بانک سامان در سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. یکی از دلایل موفقیت این بانک سادگی در ثبت ‌نام آن است بلوبانک دارای یک اپلیکیشن می‌ باشد که شما را از رفتن به بانک راحت می‌کند. می ‌توانید در خانه و در اپلیکیشن بلوبانک هر کار بانکی که داشته باشید را انجام دهید. فعالیت هایی مانند دریافت کارت بانکی جدید، سوزاندن کارت و … را انجام دهید که در بانک‌های دیگر حتماً به مراجعه حضوری مشتری نیاز است. فارغ از این مسائل بلوبانک یک روش مدرن است که می ‌توانیم با استفاده از آن بازاریابی انجام دهیم. به این صورت که می ‌توانید دوستان خود را به اپلیکیشن دعوت کنید و جایزه بگیرید. در اپلیکیشن بلوبانک یک بخش به نام کد معرف وجود دارد که در ادامه مختصر آن را توضیح می ‌دهیم. در این بخش هر کاربر می ‌تواند دوستان خود را معرفی کرده تا بتواند از بلوبانک استفاده کند. شما به ازای ده نفر می ‌توانید خیلی راحت 300 هزار تومان هدیه دریافت کنید. هر شخصی می ‌تواند خیلی راحت و در مدت‌ زمان کمی 300 هزار تومان پول دریافت کند. یک اتفاق هیجان انگیز برای جوانان به حساب می ‌آید. بانک سامان توانسته با معرفی اپلیکیشن بلوبانک و هدیه‌ های جذاب افراد زیادی را جذب کند . در این مقاله سعی داریم که به معرفی دقیق بلوبانک و گرفتن کد معرف بلوبانک آن بپردازیم.

 

کد معرف بلوبانک کجاست؟

کد معرف بلوبانک جایزه دار:

MGFJJA

 

کد معرف بلوبانک جایزه دار:

MGFJJA

آموزش تصویری افتتاح حساب در بلوبانک

شما در کمتر از ده دقیقه می ‌توانید یک حساب بلوبانک افتتاح کنید و پس ‌از 24 الی 72 ساعت حساب فعال و دارای کارت اعتباری داشته باشید. با به آموز همراه باشید تا به ‌صورت تصویری افتتاح حساب در بلوبانک را آموزش دهیم. در مرحله اول نیاز است تا اپلیکیشن بلوبانک را از طریق یکی از این مراحل دانلود کنید.

نحوه دانلود بلوبانک
نحوه دانلود بلوبانک

پس ‌از دانلود نیاز است اپلیکیشن را نصب کرده و روی دکمه باز کردن حساب کلیک کنید. لازم است بدانید افتتاح حساب در بلوبانک فقط با کد معرف امکانپذیر است. در حال حاضر می توانید از کد روبرو استفاده کنید :

کد معرف بلوبانک  :

MGFJJA

افتتاح حساب در بلوبانک
افتتاح حساب در بلوبانک

در مرحله بعدی روی گزینه آبی ‌رنگ شروع ، کلیک کنید. ابتدا باید گزینه شرایط و ضوابط استفاده را می ‌پذیرم مطالعه کرده و در صورت تمایل آن را به رنگ سبز در بیاورید. در صفحه جدید شماره ‌تلفن خود را که بنام خودتان می‌ باشد وارد کنید سپس یک فلش سمت چپ آبی وجود دارد کلیک کنید تا کد تایید روی شماره شما ارسال شود و سپس آن را تایید کنید حال نیاز است به مرحله بعد بروید.

مرحله سوم افتتاح حساب در بلوبانک
مرحله سوم افتتاح حساب در بلوبانک

در قسمت بعدی باید کد معرف خود را وارد کنید. اگر کد بلوبانک ندارید در کامنت ‌های این وب ‌سایت می ‌توانید کد معرف را دریافت کنید.

 در این مرحله نیاز است کد ملی خود را وارد کرده و سپس روی فلش آبی کلیک کنید. نکته‌ای که در این مرحله حائز اهمیت است این است که شخص ثبت ‌نام‌کننده باید 18 سال به بالا سن داشته باشد.

توجه داشته باشید میتوانید با پرداخت هزینه اندک، کد معرف بانکینو خودتون رو در بالای این صفحه و در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار دهید و علاوه بر کسب درآمد از بلوبانک، از کارت مشکی بهره مند شوید.😍 برای اطلاعات بیشتر و رزرو به چت آنلاین کنار صفحه پیام دهید. برای هماهنگی با شما تماس خواهیم گرفت.📞

ساخت حساب کاربری
ساخت حساب کاربری

در مرحله بعدی تاریخ تولد خود را به‌ صورت دقیق وارد کرده و فلش آبی را انتخاب کنید.

ورود تاریخ تولد در افتتاح حساب بلوبانک
ورود تاریخ تولد در افتتاح حساب بلوبانک

در قسمت بعد یک نام کاربری دلخواه به سلیقه خود یا نام خود به ‌صورت انگلیسی تایپ کرده و روی فلش آبی رنگ چپ صفحه کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

ایجاد نام کاربری در بلوبانک
ایجاد نام کاربری در بلوبانک

در این مرحله نیاز است تا یک رمز مناسب برای بلوبانک خود انتخاب کنید رمزی که قوانین زیر را رعایت کند:

حداقل هشت کاراکتر باشد.

دارای عدد و حروف بزرگ و کوچک انگلیسی باشد.

پس از انتخاب رمز ادامه را کلیک کنید. حال اپلیکیشن حالت تشخیص چهره و اثر انگشت را برای شما نشان می ‌دهد که پیشنهاد ما این است که این گزینه را تایید کرده و فعال کنید.

احراز هویت در بلوبانک
احراز هویت در بلوبانک

در مرحله بعد باید کارت ملی خود را مقابل دوربین قرار دهید سپس پشت کارت ملی را نیز به‌ همین صورت رو به ‌روی دوربین قرار دهید. سپس اطلاعات کارت ملی خود را تایید کرده و روی ارسال کلیک کنید. پس ‌از انجام این مراحل روی ادامه کلیک کنید.

 حال باید یک احراز هویت انجام دهید که با در نظر گرفتن شئونات اسلامی و بدون ماسک یک عبارت را در صفحه در قالب یک ویدیوی کوتاه ضبط کرده و برای بلوبانک ارسال کنید. پس‌ از این‌که آماده بودید روی گزینه‌ من آماده ‌ام کلیک کنید.

کد معرف بلوبانک جایزه دار:

MGFJJA

کد بلوبانک
کد بلوبانک

در صفحه بعدی یک متن به شما نمایش داده می‌شود و دوربین جلویی تلفن ‌همراه شما فعال می ‌شود شما باید یک ویدئوی سلفی از خود بگیرید و جمله که نمایش داده می‌شود را بخوانید دقت کنید صورتتان کامل باید مشخص باشد. پس ‌از این مرحله روی گزینه تایید بزنید.

حال حساب شما افتتاح شد تبریک می ‌گوییم.

افتتاح حساب بلوبانک چگونه است
افتتاح حساب بلوبانک چگونه است

شما باید دو ساعت صبر کنید تا اطلاعات شما توسط کارشناسان در بلوبانک بررسی شود اگر در انجام مراحل اشتباهی کرده باشید بلوبانک که از شما می ‌خواهد تا دوباره آن اطلاعات را ارسال کنید. مثلاً ممکن است کارت عکس کارت ملی تان واضح نیفتاده باشد. ممکن است ویدئوی تان دقیق و واضح نباشد. نگران نباشید اگر شما اشتباهی کرده باشید دوباره می‌توانید اطلاعات را ارسال کرده و افتتاح حساب خود را انجام دهید. پس ‌از طی این مراحل بلوبانک به ‌صورت بسته پستی درب منزل شما یک کارت اعتباری می ‌فرستد که می ‌توانید مانند کارت ‌های بانکی سایر بانک ‌ها از آن استفاده کنید .

کد هدیه‌ بلوبانک

 همان‌ طور که در بالا هم توضیح دادیم بلوبانک برای کاربران خود هدیه در نظر گرفته است. با ارسال کد بلوبانک برای دوستانتان می‌ توانید هدیه نقدی دریافت کنید. بلوبانک در حال حاضر دارای کارت ‌هایی با رنگ سبز، آبی و قرمز است. اما اگر شما ده نفر از دوستان خود را به بلوبانک دعوت کنید می ‌توانید یک کارت مشکی داشته باشید. کارت مشکی از رنگ ‌های پرطرفدار در بلوبانک بوده و کاربران بسیاری منتظر موجود شدن رنگ مشکی بودند.

توجه داشته باشید میتوانید با پرداخت هزینه اندک، کد معرف بلوبانک خودتون رو در بالای این صفحه و در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار دهید و علاوه بر کسب درآمد از بلوبانک، از کارت مشکی بهره مند شوید.😍 برای اطلاعات بیشتر و رزرو به چت آنلاین کنار صفحه پیام دهید. برای هماهنگی با شما تماس خواهیم گرفت.📞

روش دریافت کد معرف بلوبانک

 برای دریافت کد بلوبانک از طریق تب تنظیمات وارد قسمت عمومی شوید و از گزینه دعوت دوستان می ‌توانید کد بلوبانک خود را به دوستانتان بدهید. آنها را به بلوبانک دعوت کنید و سپس هدایای ویژه به بانک را دریافت کنید.

 بلو فرایدی چیست؟

در روزهای عادی شما تنها می ‌توانید ده نفر از دوستان خود را به بلوبانک دعوت کنید. اما در بلو فرایدی در جمعه های آغازین ماه بدون محدودیت می ‌توانید با استفاده از شبکه ‌های اجتماعی، وب سایت ‌ها و… دوستانتان را به بلوبانک دعوت کرده و درآمد قابل‌ توجهی داشته باشید.

 مثلاً اگر در یک روز 33 نفر را معرفی کنید به ‌راحتی می ‌توانید یک میلیون تومان درآمد داشته باشید. بلوبانک این روز را برای شما در نظر گرفته تا درآمدهای زیادی از آن کسب کنید .

تفاوت‌ های بانکینو و بلوبانک

شاید این سوال برای خیلی ‌ها پیش بیاید که بلوبانک و بانکینو چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند. در این دو بانک هر دو به‌ عنوان نئوبانک های ایرانی در حال فعالیت می ‌باشند. بلوبانک بهتر است زیرا خدمات بهتر و سریع ‌تری نسبت‌ به بانکینو برای مشتریان ارائه می ‌دهد. همچنین بلوبانک محبوبیت بیشتری دارد. یکی دیگر از مزایای بلوبانک نسبت ‌به بانکینو افتتاح حساب رایگان آن است. از دیگر مزایای بلوبانک بلو فرایدی است. که در بالا آن را معرفی کردیم. کاربران بسیار زیادی به بلوبانک علاقه‌ مند شده اند در حال ‌حاضر هم بلوبانک و هم بانکینو خدمات خوبی را به کاربران ارائه می ‌دهند.

حال به سوالاتی که ممکن است برای شما هم در حین خواندن این مطالب پیش بیاید پاسخ می‌ دهیم.

آیا بلوبانک کلاهبرداری است

پاسخ این سوال واضح است. چرا که بلوبانک کاملاً تحت نظر بانک مرکزی قرار دارد و همچنین با بانک سامان هم همکاری کرده اما به دلیل قوانینی که بانک مرکزی دارد نتوانسته به ‌صورت مجزا فعالیت خود را آغاز کند.

 دریافت کد بلوبانک چگونه است

همان ‌طور که در بالا توضیح دادیم در اپلیکیشن بلوبانک در تب آخر گزینه دعوت از دوستان را انتخاب کنید و کد بلوبانک را دریافت کنید.

 آیا بلوبانک امنیت دارد

بانک سامان با استفاده از سوئیچ های خود امنیت لازم را برای بلوبانک و کاربرانش فراهم کرده ‌است.

مدارک مورد نیاز برای ثبت ‌نام و افتتاح حساب در بلوبانک

یک سیم ‌کارت بنام شخص ثبت‌ نام‌ کننده نیاز است.

عکس کارت ملی جدید اما اگر کارت ملی قدیمی دارید رسید دریافت کارت ملی هوشمند را در هنگام ثبت ‌نام وارد کنید. برای کسانی که کد رهگیری کارت هوشمند خود را گم کرده ‌اند برای دریافت کد رهگیری کارت هوشمند ملی نیاز است وارد سایت ثبت احوال شوند و کد ملی خود را وارد کرده و با طی کردن فرایندی کد رهگیری ثبت ‌نام خود را مشاهده کنند.

 چقدر طول می‌کشد افتتاح حساب بلوبانک انجام شود

شما در کمتر از هفت دقیقه می‌ توانید اطلاعات درخواستی خود را در بلوبانک ثبت کرده و افتتاح حساب شما در صورتی ‌که مدارک شما کامل و صحیح باشند در کمتر از دو ساعت انجام می ‌شود.

کد معرف بلوبانک جایزه دار:

MGFJJA

 

حتماً باید اپلیکیشن بلوبانک را نصب کنیم سایت موجود نیست؟

خیر برای این کار فقط از طریق اپلیکیشن بلوبانک اقدام کنید.

افتتاح حساب تنها برای اشخاص ایرانی در حال حاضر میسر است همچنین افتتاح حساب در بانک برای شرکت ‌ها و اشخاص اشخاص حقوقی میسر نمی ‌باشد.

طبق قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران حداقل سن برای افتتاح حساب ‌های بانکی 18 سال تمام است .

 

آیا ثبت ‌نام در بلوبانک هزینه دارد

خیر افتتاح حساب در بلوبانک هیچ هزینه ‌ای دربر نخواهد داشت و کاملاً رایگان است.

افتتاح حساب با سیم کارت ‌های غیر ایرانی انجام نمی ‌شود.

همچنین در حال‌ حاضر امکان افتتاح حساب مشترک وجود ندارد.

 

 آیا بلوبانک مجوز دارد

بله بلوبانک تحت لیسانس بانک سامان است و مجوزهای قانونی نیز دارد.

 

 تضمین قانونی بازگشت موجودی سپرده در بانک توسط بانک مرکزی وجود دارد یا خیر

بله همانگونه که گفتیم تمام فعالیت‌ های بلوبانک تحت نظر بانک سامان است. موجودی شما در بانک سامان ذخیره می شود. هر موقع که بخواهید می ‌توانید مبالغ موجودی خود را برداشت کرده و این تضمین توسط بانک مرکزی وجود دارد.

 

 آیا کارت‌های فیزیکی بلوبانک عضو شبکه شتاب هستند

بله تمام کارت‌ های بلوبانک زیر نظر شبکه شتاب هستند.

 

 آیا اطلاعاتی از بلوبانک در پلیس فتا وجود دارد

پلیس فتا در مورد بلوبانک اطلاعاتی داده ‌است.

هم چنین بلوبانک هنگام افتتاح حساب پس ‌انداز سود سالانه نخواهد داشت. یعنی سود سالانه‌ ای که بلوبانک به مشتری پرداخت می‌ کند صفر است. پس شما نمی‌توانید به ازای پول‌ های سالانه خود سود دریافت کنید.

 

 پشتیبانی بلوبانک

بلوبانک به ‌صورت 24 ساعت شبانه ‌روز به مشتریان خود از طریق آنلاین و تلفنی پشتیبانی می ‌دهد. من به‌ شخصه از پشتیبانی ‌های بلوبانک راضی هستم.

کد معرف بلوبانک جایزه دار:

MGFJJA

 

 آیا می ‌توانم کد معرف بلوبانک خودم را در وب ‌سایت به آموز قرار دهم

 بله دو روش وجود دارد یک روش رایگان و یک روش پولی.

 می‌توانید کد معرف بلوبانک خود را در سایت به آموز و در بخش کامنت ها و بخش های دیگر قرار دهید. در روش‌ های پولی ابتدا شما با کارشناسان وب ‌سایت تماس حاصل فرموده تا کد بلوبانک شما را بالای همین صفحه قرار دهیم و مبلغ ناچیزی نیز از شما دریافت می ‌کنیم.

 در روش رایگان شما می ‌توانید از طریق کامنت ‌های وب‌ سایت کد بلوبانک خود را قرار داده تا دیگران بتوانند از آن استفاده کنند و شما به ‌سادگی کسب درآمد کنید.

سپاس از اینکه تا انتهای مقاله گرفتن کد معرف بلوبانک با ما همراه بودید.

ممنون از شما 😊

387 پاسخ

      1. MGQEOQ

        با استفاده از این کد برای افتتاح حساب جایزه ۳۰هزارتومانی بگیرید!
        با ظرفیت جدید برای بهمن
        🔥🔥🔥🔥🔥🔥

        1. کد معرف جدید بلو بانک ظرفیت خالی
          ۳۰ هزار تومان هدیه دریافت می کنید کارت مشکی هم می تونید بگیرید
          کد دعوت: MSQMLI

          1. به ازای استفاده از کد دعوت زیر موقع ثبت نام از کارت جذاب مشکی برخوردار شید. کد دعوت : MXMJZY بلوبانک | سامان فقط یک ظرفیت باقی مانده

          2. به ازای استفاده از کد دعوت زیر موقع ثبت نام از کارت جذاب مشکی برخوردار شید. کد دعوت : MTK4MY بلوبانک | سامان ظرفیت خالی ♥لایک

          3. سلام و وقت بخیر
            با دعوت از ۱۰ نفر میتوان به هزای هر نفر ۳۰ هزارتومن هدیه نقدی دریافت کرد که به حساب صاحب کارت ریخته میشود و همچنین صاحب کارت میتواند کارت مشکی دریافت کند.
            ممنون میشم از کد معرف من استفاده کنید🍀
            کد معرف من:
            NLXTHQ
            NLXTHQ
            NLXTHQ

          4. سلام و وقت بخیر
            با دعوت از ۱۰ نفر میتوان به هزای هر نفر ۳۰ هزارتومن هدیه نقدی دریافت کرد که به حساب صاحب کارت ریخته میشود و همچنین صاحب کارت میتواند کارت مشکی دریافت کند.
            ممنون میشم از کد معرف من استفاده کنید🍀
            کد دعوت من:
            NLXTHQ

          1. دوستان این کد معرف من
            برای خیریه زدم پولو
            فقط برای کارت مشکیش میخوام
            لطفا بزنید
            NHV6RA

          2. خوش حال میشم😊😊😊 از کدبلوبانک من برای افتتاح حساب استفاده کنید 🎊🎉🎊🎉 MXFDAI. MXFDAI MXFDAI. MXFDAI MXFDAI. MXFDAI 🤍🤍🤍🤍🤍💛💛💛💛💛 ♥لایک

        1. به ازای استفاده از کد دعوت زیر موقع ثبت نام از کارت جذاب مشکی برخوردار شید.
          کد دعوت : MXMJZY
          بلوبانک | سامان

          1. سلام و درود
            همایون عزیز، برای دریافت کد معرف بلوبانک خودتون کافیه داخل اپلیکیشن بلوبانک، از قسمت پروفایل(منوی پائین سمت راست) وارد قسمت دعوت از دوستان بشید. کد معرف شما داخل اون قسمت نوشته شده که به راحتی می تونید کپی کنید و برای دوستان خودتون بفرستید.

            به علاوه اگر نیاز داشتید کد بلوبانک شما توی این صفحه قرار بگیره تا در کمترین زمان علاوه بر کسب درآمد از کارت مشکی برخوردار بشید، با ما تماس بگیرید.

            09372486408

      2. سلام خدمت دوستان عزیز همون طور که میدونید بلو بانک 3 رنگ کارت جدید به رنگ های طلایی – صورتی – بنفش رو به تعداد محدودی موجود کرده .
        دوستانی که تمایل به دریافت یکی از این 3 رنگ کارت رو دارند میتوانند از کد MZECWI استفاده کنند
        توجه داشته باشید که افتتاح حساب کاملا رایگان می باشد
        اگر تا ساعت 12 شب دوم اردیبهشت 1402 از این کد استفاده کنید در قرعه کشی 200 میلیون تومان برای 40 نفر شرکت داده میشود

        1. امروز ۲۶ آذر ۱۴۰۲
          کد معرف بلو بانک :
          NOYBFA
          ممنون میشم اگه ازش استفاده کنید 🦋

        1. سلام دوستان
          در صورت تمایل از کد معرف بنده هم برای افتتاح حساب بلو استفاده کنید، خوشحال میشم.
          MVI3MA
          باتشکر

          1. بدون هیچ هزینه‌ایی افتتاح حساب کنید ✅️
            و کارتتون رو بدون پرداخت هزینه‌ی پستی دم درب خونه تحویل بگیرید🏡🛵
            با امکان انتخاب کُلی رنگ خفن برای کارتتون یه کارت بانکی خاص داشته باشید ….🤑😍
            راستی میتونید با چند کلیک ساده تا ۱۰ میلیون وام بگیرید و به محض افتتاح حساب ۳۰ هزار تومن واریزی بگیرید…💳💵
            کد کاربر ویژه بلو بانک MFMSDA
            با حساب بلو بانک از حساب داشتن تو بانک لذت ببر 😉😍

      3. سلام کد معرف بلو بانک فعال هست ..ممنون میشم از این کد استفاده کنید👇

        NDKOUA
        NDKOUA
        NDKOUA
        NDKOUA
        NDKOUA

        1. NMWFQA
          کد دعوت: NMWFQA
          با ثبت این کد در هنگام ثبت نام، ۳۰ هزار تومان هدیه به دوستتان می‌دهید.
          بعد از ثبت نام نیز، خودتان می‌توانید حداکثر ۱۰ نفر معادل ۳۰۰ هزار تومان را دعوت کنید و پاداش بگیرید.
          ( در ضمن، روز جمعه اول هر ماه، می‌توانید با دعوت ۳۳ نفر معادل ۱ میلیون تومان پاداش دریافت کنید)

          1. سلام دوستان که میخوان حساب افتتاح کنند میتونن از کد معرفی من استفاده کنند
            NISWLY

      4. کد معرف جدید بلو بانک ظرفیت خالی
        ۳۰ هزار تومان هدیه دریافت می کنید کارت مشکی هم می تونید بگیرید
        کد دعوت: MSQMLI

      5. به ازای استفاده از کد دعوت زیر موقع ثبت نام از کارت جذاب مشکی برخوردار شید.
        کد دعوت : MXMJZY
        بلوبانک | سامان

      6. به ازای استفاده از کد دعوت زیر موقع ثبت نام از کارت جذاب مشکی برخوردار شید.
        کد دعوت : MXMJZY
        بلوبانک | سامان

      7. سلام کد معرف جایزه دار فعال هستش ممنون میشم از این کد استفاده کنین
        NNXWII

      8. این هدیه بازکردنی است

        دوست گرامی، شما از طرف «صالح طاهری» عزیز به بلو دعوت شده اید.
        روی لینک زیر کلیک کرده و اپلیکیشن بلو را نصب کنید.
        کد «NYGODQ» را در قسمت کد معرف وارد و فرآیند بازکردن حساب را تکمیل کنید.
        بلو؛ بانک، ولی دوست داشتنی

      1. سلام دوستان ، جدید ترین آپدیت (۱۴ آبان ۱۴۰۱ ) کد دعوت بلوبانک با ظرفیت کاملا خالی و قابلیت دعوت از دوستان و دریافت ۳۰ هزار تومن وجه نقد به عنوان جایزه : MN3HVY

      2. کد معرف بلوبانک با ظرفیت خالی و تخفیف ثبت نام رایگان و ۳۰ هزارتومان هدیه نقدی
        MW53MA

      3. سلام خدمت دوستان عزیز همون طور که میدونید بلو بانک 3 رنگ کارت جدید به رنگ های طلایی – صورتی – بنفش رو به تعداد محدودی موجود کرده .
        دوستانی که تمایل به دریافت یکی از این 3 رنگ کارت رو دارند میتوانند از کد NE74NQ استفاده کنند
        توجه داشته باشید که افتتاح حساب کاملا رایگان می باشد
        اگر تا ساعت 12 شب ۳۰ آذر 1402 از این کد استفاده کنید در قرعه کشی 200 میلیون تومان برای 40 نفر شرکت داده میشود

    1. کد معرف بلوبانک با ظرفیت خالی و تخفیف ثبت نام رایگان و ۳۰ هزارتومان هدیه نقدی
      MW53MA

    2. MGQEOQ
      با استفاده از این کد برای افتتاح حساب جایزه ۳۰هزارتومانی بگیرید!
      با ظرفیت جدید برای بهمن
      🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    3. MGQEOQ

      با استفاده از این کد برای افتتاح حساب جایزه ۳۰هزارتومانی بگیرید!
      با ظرفیت جدید برای بهمن
      🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

      1. کد جدید بلو بانک MVUJEQ
        کاملا رسمی و تایید شده ویژه، اذر و دی ماه1402
        از کدهای قدیمی و غیر رسمی استفاده نکنید.

    4. براى دريافت كارت و ٣٠ هزار تومن كد زير رو در هنگام ثبت نام وارد كنيد
      MZECWI
      پس از ثبت نام با اين كد شما ميتوانيد كارت هاى قرمز ، آبى و سبز رو انتخاب كنيد
      و پس از دريافت كارت ميتونيد ٣٠ هزار تومن رو دريافت كنيد.

    5. سلام کد معرف من ۳۰۰هزار تومن هدیه داره و نا محدوده اگر مایل بودید بزنید🙏🏻❤️

      MSWY7I MSWY7I

      MSWY7I MSWY7I

    6. باسلام ، دوستان اگه کسی کد معرف نیاز داشت میتونه با استافاده از NAPEMY آسان و رایگان حساب خودش رو افتتاح کنه، ممنون میشم.
      کد معرف جدید

    7. سلام دوستان جدید ترین کد M4ZALQ نامحدود هدیه ۳۰ تومنی کارت مشکی و باز کردن حساب بصورت رایگان حتما در اول ثبت نام وارد کنید
      M4ZALQ

    8. سلام ممنون میشم از کد معرفی من استفاده کنیدMRVWCY به اعضای هر ثبت نام 30هزار جایزه داده میشود

    9. سلام کد معرف بلو بانک فعال هست ..ممنون میشم از این کد استفاده کنید👇

      NDKOUA
      NDKOUA
      NDKOUA
      NDKOUA
      NDKOUA

    10. سلام کد معرف جدید بلو بانک ظرفیت خالی
      با این کد ۳۰ هزار تومان هدیه دریافت می‌کنید
      کارت مشکی هم می تونید بگیرید
      کد دعوت: MGEKPA

    11. سلام کد معرف جدید بلو بانک : با این کد ۳۰ هزار تومان هدیه دریافت می کنید کارت مشکی هم می تونید بگیرید
      NJY7AI

    12. MYARAQ
      کد معرف بلوبانک
      لطفاً بنده را با استفاده از کد بالا در هنگام باز کردن‌حساب ، در دریافت کارت مشکی یاری کنید.
      فرصت باقیمانده ۲ تا.🙏

    1. کد معرف جایزه دار بلوبانک? MK2COQ ?
      فرصت محدود
      ۳۰۰۰۰ تومن جایزه میده
      ثبت نامش کاملا رایگانه
      حتما از این کد MK2COQ استفاده کنید

      1. جیب پرپول
        دوست عزیز ظرفیت کددعوت از دوستان شما از23تا27 تیربه مدت 5روزنا محدوده و می تونین برای هربازکردن حساب موفق 30هزارتومان هدیه بگیرین
        کدمعرف MT5MHA

  1. سلام وقت بخیر…برای عزیزانی که می‌خوان افتتاح حساب انجام بدن. کد معرف جدید و ظرفیت خالی MFGFKY

      1. جیب پرپول
        دوست عزیز ظرفیت کددعوت از دوستان شما از23تا27 تیربه مدت 5روزنا محدوده و می تونین برای هربازکردن حساب موفق 30هزارتومان هدیه بگیرین
        کدمعرف MT5MHA

  2. کد معرف جایزه دار بلوبانک? MK2COQ ?
    فرصت محدود
    ۳۰۰۰۰ تومن جایزه میده
    ثبت نامش کاملا رایگانه
    حتما از این کد MK2COQ استفاده کنید

    ظرفیت کد خالیه

    MK2COQ

  3. کد معرف جایزه دار بلوبانک? MK2COQ ?
    فرصت محدود
    ۳۰۰۰۰ تومن جایزه میده
    ثبت نامش کاملا رایگانه
    حتما از این کد MK2COQ استفاده کنید
    ظرفیت کد خالیه

    1. MT5MHA
      بلو‌بانک چیست؟
      بلوبانک یک بانک مدرن و تمام دیجیتال است که همه‌ی عملیات بانکداری به صورت غیر حضوری و آنلاین بر روی اپلیکیشن آن انجام می‌شود، تمامی سپرده‌های مشتریان در بلوبانک نزد بانک سامان نگهداری می‌شوند و وجوه مزیت‌های بلو بانک؟

      1 . با بلو بانک در تمام ساعات شبانه روز امکان عملیات بانکی وجود دارد.
      2 . باز کردن حساب در بلو بانک کاملا رایگان است و کارت بانکی شما در اولین فرصت به آدرس مورد نظرتان ارسال می‌شود.
      3 . به حداقل مانده حساب شما در هر ماه 10 درصد سود تعلق می‌گیرد.
      4 . تراکنش مالی شما محدودیت خاصی ندارد.
      5 . در صورت لزوم می‌توانید غیر‌حضوری کارت بانکی خود را مسدود کنید.مشتریان مورد تضمین صندوق ضمانت سپرده‌های بانکی در بانک مرکزی است.
      کدمعرف بلوبانک
      کدمعرف MT5MHA

  4. لطفا در کد معرف این کد ما رو هم بزنین تا هم شما کارت خود را دریافت کنین و هم ما یه چیزی از اینجا ببریمMRASAA

    1. سلام کد معرف جدید بلو بانک : NJY7AI با این کد ۳۰ هزار تومان هدیه دریافت می کنید کارت مشکی هم می تونید بگیرید NJY7AI

    1. کد هدیه ۳۰ هزار تومانی ورود موفق و باز کردن حساب در بلو بانک 🌹
      کد معرف :
      MFXKAI
      این کد را وارد کنید
      ظرفیت نامحدود
      مزایا :
      خرید از فروشگاه های طرف قرارداد بلوبانک وبرگشت پول از ۲٪ تا ۱۵٪
      • ارسال رایگان کارت بانکی به آدرس دلخواه شما در کمتر از ۵ روز کاری در تهران و ۱۰ روز کاری در سایر نقاط کشور
      • دریافت و فعال‌سازی آنلاین رمزهای کارت از طریق اپلیکیشن بلوبانک
      • امکان مسدودکردن کارت از طریق اپلیکیشن بلوبانک

  5. MVILTI
    کد معرف را وارد کنید و از واریز شدن هدیه نقدی شگفت زده شوید.این کد فعال است.

  6. سلام بچه ها🙋🏻‍♀️
    این کد معرف جدددید بلوبانکه MVPBIA
    بلوبانکو نصب کنید
    خیلییی خوبه🥲
    هدیه میده بهتون

  7. سلام وقت بخیر
    کد معرف بلو بانک با ظرفیت خالی و قابلیت دعوت از دوستان و دریافت ۳۰ هزار تومن وجه نقد میتویند ثبت نام کنید MHZMDA

  8. کد معرف بلو بانک با ظرفیت خالی و قابلیت دعوت از دوستان و دریافت ۳۰ هزار تومن وجه نقد میتویند ثبت نام کنید MHZMDA

  9. کد معرف بلوبانک با ظرفیت خالی و تخفیف ثبت نام *رایگان* و ۳۰ هزارتومان هدیه نقدی
    MW53MA
    MW53MA
    MW53MA

  10. کد معرف با ظرفیت ۱۰نفر .برای هدیه ۳۰ هزار تومانی از این کد استفاده کنید : MGEB6A

  11. این هدیه بازکردنی است

    دوست گرامی،عزیز به بلوبانک دعوت شده اید.
    روی لینک زیر کلیک کرده و اپلیکیشن بلوبانک را نصب کنید.
    کد «MXWXIQ» را در قسمت کد معرف وارد و فرآیند بازکردن حساب را تکمیل کنید.
    بلو؛ بانک، ولی دوست داشتنی

  12. MU6Q5Y
    کد معرف جدید با عیدی 100 تومنی
    با این کد 100 تومن برنده میشود
    😍😍😍😍

  13. MMFARY

    کد معرفی بلو بانک. این کد روز بزنید 30 هزارتومن واریز میشه براتون از طرف بلو بانک

  14. سلام دوستان
    کد معرف بلوبانک با ظرفیت نامحدود
    MVI3MA
    ممنون میشم از این کد استفاده کنید

  15. کد معرف بلو بانک با ظرفیت خالی و قابلیت دعوت از دوستان و دریافت ۳۰ هزار تومن وجه نقد میتویند ثبت نام کنید MHZMDA

  16. کد دعوت رسمی برای ثبت نام بلوبانک MF2OHA (به صوت نامحدود و هدیه ۵۰ هزار تومانی).
    برای ثبت نام حتما نیاز به کد دعوت معتبر دارین برای همین از این کد رسمی استفاده کنید.

  17. سلام.دوستان من خیلی دوست دارم کارت مشکی روداشته باشم وبرای این کاربایدده نفرباکدمن افتتاح حساب کنن.خوشحال می شم کمکم کنیدوباکدمن افتتاح حساب کنین.کدمعرف من:MYR7ZI
    هرکس لطف کنه وباکدمن ثبت نام بزنه یه شارژ10تومنی برای قدردانی پیش من داره.فقط به آیدی تلگرامم پیام بده تاشارژروواسش ارسال کنم.آیدی تلگرام منmahdis_aaaa

  18. برای دریافت 30هزارتومان از بلو کافیه همین کد معرف رو وارد کنین.
    راستی با همین کد معرف شما میتونین بلو کارت مشکی دریافت کنین🤩
    کدمعرف:M234KY
    لینک دانلو اپلیکیشن👇
    https://blubank.com/#footer
    بلو،بانک’ولی دوست داشتنی❤️🤩

  19. سلام دوستان با این کد معرف به ازای هر نفر ۳۰هزارتومان دریافت کنید
    M2YBFQ
    و در قرعه کشی ۱۰۰میلیون تومانی بلوبانک شرکت کنید.

  20. M35ZMA
    M35ZMA
    🎈🧨🎆جدید 1402 نوروز فروردین 🎆✨🎈
    با کد معرف M35ZMA بلو بانک را با رنگ های جدید و 30 هزار تومان دریافت کنید
    کد :👈👈 M35ZMA 👉👉

    M35ZMA

  21. سلام
    کارت مشکی، طلایی، صورتی، سبز،‌ آبی، قرمز و هر رنگی که دوست دارید به همراه ۳۰ هزار تومن پول نقد و دریافت آسان وام قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون تومان با کد دعوت زیر:

    M2ZPVI

  22. با این کد افتتاح حساب کنید و از ۳۰هزارتومان جایزه نقدی بهره ببرید
    کد جدید و فعال
    کد دعوت : MGEB6A

  23. بیا تمومش کنیم
    🎈🧨🎆جدید 1402 اردیبهشت 🎆✨🎈
    با کد معرف، بلو بانک را با رنگ های جدید و 30 هزار تومان با دعوت دریافت کنید
    کد :👈👈 M35ZMA 👉👉
    همین الان
    واردش کن مرررررسی

    M35ZMA

  24. کد معرف ویژه جشواره بلو بانک بلوبلک (M5YWAA)
    این کد علاوه بر جایزه نقدی سی هزار تومانی که محدودیتی نداره
    به سی نفر اول استفاده کننده کارت مشکی هدیه میده
    علاوه بر این مزایا شما میتونید با استفاده از این کد و دعوت ده نفر از دوستان خود سیصد هزار تومان هدیه بگیرید
    این کد محدودیت زمانی داره
    ازششم اردیبهشت تا یک خرداد ماه سال هزار چهارصد دو امکان استفاده از این کد هست و میتونید کارت مشکی خودتون رو تحویل بگیرید ❤️
    اگر نتونستید جزو سی نفر اول باشید اصلاً ناراحت نشید شما باز هم میتونید با دعوت ده نفر از دوستان خودتون به علاوه سیصد هزار تومان جایزه نقدی کارت مشکی خودتونم فعال کنید❤️

  25. کد معرف و کد دعوت بلوبانک نامحدود MURE5Y 300000 تومن هدیه میده باید دارای کارت ملی هوشمند و سیمکارت بنام شخص داشته باشید و احراز هویت کامل کنید

    1. ****** M4YZXA*******
      سلام دوستان برای بهره مندی از جدیدترین امتیازات کد معرف در اول ثبت نام این کد رو وارد کنید

  26. M45DJI
    از کد معرف بالا استفاده کنید و هم شما ۳۰ هزار تومان هدیه بگیرید هم من
    خالی خالی حساب باز کنید ن سودی به شما میرسه ن ضرری ولی اگه کد معرف بزنید هر دو‌طرف سود میکنیم پس لطفا از کد معرف M45DJI استفاده کنید ممنون

  27. دوستان جدیدترین کد معرف دارای اعتبار نامحدود اگه این کدرو بزنید به دلیل جشنواره کارت مشکی دریافت میکنید و۳۰ الی ۳۰۰ هزارتومان برای شما هدیه پرداخت میشه،امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید از بلوبانک😉

    MZBI5Y

    ممنون از سایت به آموز

  28. باسلام ، دوستان اگه کسی کد معرف نیاز داشت میتونه با استافاده از NAPEMY آسان و رایگان حساب خودش رو افتتاح کنه و هم 30 هزارتومان جایزه بگیره، ممنون میشم.
    کد معرف جدید

  29. MGBKQY
    MGBKQY
    با استفاده از این کد معرف موقع ثبت نام میتونین 100 هزارتومن هدیه روز عید دریافت کنید. محدوده

  30. سلام دوستان جدید ترین کد M4ZALQ نامحدود هدیه ۳۰ تومنی کارت مشکی و باز کردن حساب بصورت رایگان حتما در اول ثبت نام وارد کنید
    M4ZALQ

  31. دوستان برای ثبت نام بلو بانک باید کد معرف رو بزنین وگرنه ثبت نام نمیشه کرد

    کد معرف جدید و فعال با ظرفیت نامحدود : NCZ52A

  32. سلام کد معرف بلو بانک فعال هست ..ممنون میشم از این کد استفاده کنید👇👇
    NDKOUA

  33. سلام گایز💕

    خاستم بهتون بگم به ۴ نفر اولی که بلو بانکو نصب کنید و کد مربوط به من رو (NB2LFI) بزنید از طرف من 60/000تومان دریافت میکنید:) 🤍

    لطفاً بعد از نصب و ورود با این کد اسکرین بگیرید و پیوی بفرستید که براتون مبلغ رو واریز کنم 🤌
    @Fatima_R8 این فرصت استثنایی رو از دست ندید تمام حروف اینگلیسی بزرگ است

  34. کد دعوت بلوبانک ۲۲ مرداد
    با استفاده از این کد ۳۰ هزار تومن هدیه نقدی دریافت کنید.
    NEQJ4I

  35. مزایای افتتاح حساب با کد معرف «NGTBNY»:
    دریافت سود ده درصدی روزشمار، دریافت وام فوری ۳ تا ۱۰ میلیون تومانی تنها در مدت زمان ۵ دقیقه در تمام ساعات شبانه روز، امکان کارت به کارت پول تنها از طریق شماره تلفن، تخفیف ۳ تا ۶ درصدی خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرف قرارداد، دریافت کارت بانکی در آدرس موردنظر خود بصورت کاملا رایگان، کسب درآمد نامحدود از طریق فعال شدن کد معرف مختص به خود

    توجه: مبلغ دریافتی هدیه بلوبانکی بنده، مستقیما به خیریه واریز می‌شود.

  36. مزایای افتتاح حساب با کد معرف «NGTBNY»:
    دریافت سود ده درصدی روزشمار، دریافت وام فوری ۳ تا ۱۰ میلیون تومانی تنها در مدت زمان ۵ دقیقه در تمام ساعات شبانه روز، امکان کارت به کارت پول تنها از طریق شماره تلفن، تخفیف ۳ تا ۶ درصدی خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرف قرارداد، دریافت کارت بانکی در آدرس موردنظر خود بصورت کاملا رایگان، کسب درآمد نامحدود از طریق فعال شدن کد معرف مختص به خود

    توجه: مبلغ دریافتی هدیه بلوبانکی بنده، مستقیما به خیریه واریز می‌شود.

  37. خاستم بهتون بگم به ۴ نفر اولی که بلو بانکو نصب کنید و کد مربوط به من رو (NGTBNY) بزنید از طرف من 60/000تومان دریافت میکنید:) 🤍
    لطفاً بعد از نصب و ورود با این کد اسکرین بگیرید و پیوی بفرستید که براتون مبلغ رو واریز کنم 🤌
    @Fatima_H8 این فرصت استثنایی رو از دست ندید تمام حروف اینگلیسی بزرگ است

  38. سلام کد معرف بلو بانک فعال هست ..ممنون میشم از این کد استفاده کنید👇

    NDKOUA
    NDKOUA
    NDKOUA
    NDKOUA
    NDKOUA

  39. سلام درد یک ساعت زندگیم رو دوا کن ممنون اگر امکان داره این کد رو بزن اگر هم نشد عیبی نداره دعا کن برام بد جور گیرم 🌹🙏 NGYTJI

  40. خاستم بهتون بگم به ۴ نفر اولی که بلو بانکو نصب کنید و کد مربوط به من رو (NGTBNY) بزنید از طرف من 60/000تومان دریافت میکنید:) 🤍
    NGTBNY

  41. با سلام
    بلو بانک ، بانکی با قابلیتهای پیشرفته و فراوان تنها در ۷ دقیقه بدون حضور در بانک و در منزل از طریق
    اپلیکیشن بلوبانک حساب باز کنید
    ارسال رایگان کارت به تمام نقاط ایران
    انتخاب طرح و رنگ دلخواه کارت بانکی
    با اولین افتتاح حساب با کد معرف : 300000 NGTBNY ریال به حساب شما واریز میشود و در ادامه با هر نفر که با کد معرف
    شما وارد بلوبانک شود و ثبت نام رو تکمیل کنه
    ریال به حساب شما واریز میشه
    ملزومات افتتاح حساب :
    300000
    کد معرف را وارد کنید
    کد معرف NGTBNY »
    با تشکر از شما

  42. کد معرف بلوبانک جدید سال 1402 شرکت در قرعه کشی
    کد معرف بلوبانک
    جایزه دار
    این کد را وارد کنید MS6QTI

  43. سلام وقت بخیر لطفا از این کد تخفیف استفاده کنید همشو میدم خیریه
    NDJ5VQ

  44. سلام ممنون میشم از کد بلو من استفاده کنید میخام کارت مشکی بگیرم 💞💞
    M6HE4Y
    باحروف بزرگ‌باید نوشته بشه

  45. سلام کد معرف بلو بانک جدید ظرفیت خالی
    ۳۰ هزار تومن هدیه دریافت می کنید
    MGEKPA

    MGEKPA

  46. بلو کارت عالیه عااالی

    اینم کد معرف برای گرفتن بلو کارت

    تازه کارت رو گرفتم ظرفیتم خالیه

    NGV3BI

  47. M7AERY سلام به دوستان این هم کد معرف بلو بانک هستش خوشحال میشم از این کد استفاده کنید🙏🏼

  48. سلام. این کد معرف منه اگه دوست داشتید استفاده کنید. بیشتر برای کارت مشکی میخوامش.
    NJ33SI

  49. دوستان برای دریافت هدیه ۳۰ هزارتومنی بلو بانک میتونید از کد من استفاده کنید

  50. دوستان برای دریافت هدیه ۳۰ هزارتومنی بلو بانک میتونید از کد من استفاده کنید
    NKQZPI

  51. سلام.
    در صورتی که از کد معرف من استفاده کنید
    فقط کافیه کد زیر رو به عنوان کد معرف وارد کنین :
    MFFDAY

  52. سلام
    دوستان این کد معرف من
    برای خیریه زدم پولو
    فقط برای کارت مشکیش میخوام
    لطفا بزنید صواب داره
    NM4ITI

  53. بلو بانک یه بانک بی نظیره و امکانات و ابزار تو اپلیکیشن این بانک وجود داره که بی شک شما هم مثل من از کارکردن باهاش لذت می برید. ضمنا بلوبانک یه بانک استارت آپی هستش که وابسته به بانک سامانه و زیر نظر بانک مرکزی هستش پس کاملاً هم مطمئنه.
    فقط باید حساب بازکنی تا متوجه ارزشش بشی.
    ضمناً اینم از کد معرف فعال برای افتتاح حساب در این بانک ” NA5WWY “

  54. بلو بانک بی نظیره، فقط باید حسابش رو باز کنی بعد می بینی که امکاناتش یه سروگردن از سایر اپلیکیشن های بانکی بالاتره.
    اصلاً شک نکنید. اینم از کد معرف فعال برای افتتاح حساب در بلو بانک
    NA5WWY
    کد و بزنید و حالشو ببرید

  55. عشقا این کد معرف منه که تازه فعال شده و 10نفر بزنین تا هم شما و هم من به کارت مشکی برسیم 😍
    و اینم بگم که پولش به من نمیرسه برای نیازمندا میرسه ب خیریه 🙂😍ایشالا ک شماهم کمک کنین ب بچه های بی سرپرست🥰🫶🏻
    NODFOY

  56. واریز ۳۰ تومن آنی به حساب شما فقط کافیه تو بلوبانک که افتتاح حساب کاملاً رایگانه انجام بدین 😍
    برای واریز ۳۰ تومن کد ریز رو در قسمت کد دعوت وارد کنید:
    .
    .
    .
    MSNLLA

  57. با سلام
    با کد معرف بلوبانک به صورت رایگان افتتاح حساب کنید NQNNFY
    و از صد هزار تومان هدیه نقدی لذت ببرید
    امکان انجام تراکنش های بانکی، خرید شارژ، پرداخت قبض و…
    تمامی مراحل ثبت نام و احراز هویت غیرحضوری و آنلاین می‌باشد
    پس از عضویت با معرفی به هر یک از دوستان 30 هزار تومان بگیرید
    کارتتون هم با ارسال رایگان به دستتون میرسه
    NQNNFYکد معرف رو حتما وارد کنید
    سوالی داشتید در خدمتم

  58. سلام، وقتتون بخیر.
    ممنون میشم اگه از کد معرف من هنگام ثبت نام استفاده کنید.❤️❤️❤️👇
    NOUCWY

  59. سلام
    من اهل دروغ نیستم و حقیقت رو میگم
    بنده دانشجو هستم و خودم خرج تحصیلم رو میدم.
    شما عزیزان اگر کد معرف بنده رو بزنید ۳۰ هزار تومان به حساب من میاد و بنده راحت تر از عهده مخارج دانشگاه برمیام.
    خیلی ممنونم ازتون راه دوری نمیره
    NRUI6I
    NRUI6I

  60. سلام
    بنده اوضاع مالی خوبی ندارم و دانشجو هستم و خودم خرج دانشگاه رو میدم
    اگر شما کد دعوت من رو بزنید، 30 تومن به حساب من میاد و من راحت تر از خرج دانشگاه برمیام.
    NRUI6I
    NRUI6I

  61. سلام به همه دوستان عزیز
    اگر‌کسی میخواد در مورد وام کمکش کنم تا زودتر به وامش برسه لطفا این کد معرفو وارد کنید NSKIYA
    بعد از ثبت نام با این کد لطفا پیام بزارید تا کاملا راهنماییتون کنم که هر چه زودتر به وامی میخواید دست پیدا کنید
    ارزوی روازی‌ بهتری برای شما دارم تشکر

  62. سلام دوستان عزیزی که بخاطر وام میخوان حساب باز کنن لطفا با این کد وارد بشید تا کمکتون کنم هر چه زودتر به وامتون برسید NSKIYA
    بنده در خدمت شما دوستان گرامی هستم تا کمکتون کنم هر چه زودتر به وام دلخواهتون برسید لطفا بعد از ثبت نام با این کد پیام بزارید تا راهنماییتون کنم ممنون

  63. کد فعالسازی بلوبانک با ۶۰ هزارتومان جایزه برای شما
    NG75NQ
    اعتبار تا ۱۴۰۳/۰۶/۰۱

  64. کد معرف بلوبانک: M6NJUQ
    دوستان فقط ۴ نفر ظرفیت مونده تا کارت مشکی بگیرم ممنون میشم کد بالارو هنگام باز کردن حسابتون استفاده کنید تا زودتر بگیرمش🤍🫶🏻

  65. سلام‌. ایام به کام.
    اینم یه قلب ❤️، پیشاپیش برای دوستانی که لطف دارند و از کد معرف من استفاده می کنند.
    NOUCWY
    ممنونم از شما.

  66. سلام عزیزان ✨
    این کد تازه حساب باز‌کردم این کد هدیه ۳۰هزار تومانی براتون داره که واریز میشه
    NXLCUQ🎗️ NXLCUQ🎗️ NXLCUQ🎗️ NXLCUQ🎗️ NXLCUQ🎗️

  67. سلام خوبین این کد معرف منه ☺️با هدیه ۳۰هزار تومانی لطفا بزنین به شدت نیازمندم🙏🏻
    NXLCUQ✨

  68. NPVKXA
    جدیترین و بهترین کد، بدون محدودیت:)
    ۳۰ هزار تومان جایزه به صاحب کد داده میشه، ممنون میشم ک این کد رو بزنید

  69. کد معرف حساب بلوبانک (به ازای هر عضویت، مبلغ 300 هزار ریال به انجمن اتیسم ایران اهدا می شود.)

    MFRPYI

    1. سلام دوستان

      لطفاازکددعوت من که خیلی رند وجذابه استفاده کنید،ممنون میشم،🤩🤩🤩

      ❤️NZLWAY❤️

  70. سلام
    ممنون میشم از کد دعوت من استفاده کنید
    MRUAZY
    MRUAZY
    MRUAZY
    MRUAZY
    MRUAZY
    MRUAZY
    MRUAZY
    MRUAZY
    MRUAZY
    MRUAZY
    MRUAZY
    MRUAZY

  71. سلام دوستان عزیز
    ،😍ممنون میشم ازکددعوت من استفاده کنید😍
    🤩🤩🤩خیلی رند و جذابه،🤩🤩🥳🥳🥳

    ❤️NZLWAY❤️

  72. کد معرف منو در بانک های زیر بزنید ممنون میشم:
    کد معرف بلوبانک سامان: M4ICAY
    کد معرف آبانک بانک آینده: w0b9z
    کد معرف توبانک گردشگری: 46730433
    کد معرف بانکینو بانک خاورمیانه: 07YGKAF
    کد معرف ویپاد بانک پاسارگاد: X34LTJ
    کد معرف زیپاد بانک پاسارگاد: 41339011

  73. سلام
    دوستان لطفاً کد دعوت بلو بانک من رو وارد کنید تا من کارت مشکی رو دریافت کنم
    ممنون از حمایت شما
    کد : N3EGGA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: