پر فروش ترین پیج های اینستاگرام

راز پر فروش ترین پیج های اینستاگرام لو رفت !

آیا تا به حال از پر فروش ترین پیج های اینستاگرام دیدن کرده اید؟ به نظر شما رمز و راز فروش بالا و موفقیت این افراد چیست؟ چگونه توانسته اند به صدر لیست بهترین فروشنده ها برسند؟ آیا شما هم می‌توانید در میان این پیج ها باشید؟ در ابتدا باید بگوییم، پیج های پر فروش اینستاگرامی، شاخ غول نشکانده اند. آنها فقط کمی باهوش تر از دیگران بوده اند و از موقعیت های به وجود آمده استفاده کرده اند. اما همین مسئله نیز، نیاز به دانش و اطلاعات بالایی دارد. اگر می‌خواهید از اسرار این پیج ها با خبر شوید و خود را به آنها برسانید، در این مطلب با وبسایت به آموز همراه باشید. ما می‌توانیم زندگی شما را متحول کنیم.

آشنایی با پر فروش ترین پیج های اینستاگرام
آشنایی با پر فروش ترین پیج های اینستاگرام

 

فروش در اینستاگرام چگونه است؟

قبل از معرفی و صحبت درباره پر فروش ترین پیج های اینستاگرام ابتدا لازم است درباره مقوله فروش در این پلتفرم صحبت کنیم. اولین و مهمترین سوال این است، وضعیت فروش در اینستاگرام چگونه است؟ آیا این کار صرفه‌ی اقتصادی دارد؟ طبق آخرین آمار، پر استفاده ترین نرم افزار شبکه اجتماعی در ایران، اینستاگرام است. پر بازدیدترین و بالاترین ترافیک داده ها نیز مربوط به این نرم افزار است. پس چیزی که روشن است، این است که اینستاگرام یک بستر فوق العاده برای دیده شدن است. اما چرا باید دیده بشویم؟ شما به هر میزان که تعداد بازدید کننده های خود را افزایش دهید، می‌توانید به درآمد بالاتری برسید. اما این افزایش بازدید کننده اصول و قوانینی دارد.

 

بسیاری از پیج های اینستاگرامی، فالوور و بازدید کننده فراوانی دارند، اما میزان درآمدزایی آنها اصلا مناسب نیست. دلیل این اتفاق، اصولی نبودن روش افزایش فالوور و نحوه مدیریت پیج است. در واقع یک پیج اینستاگرامی مانند یک مغازه در بازاری بزرگ است. هر چقدر کار شما دقیق تر، قوی تر و حرفه ای تر باشد، بازدهی بیشتری به دست می‌آورید. باید در زمان درست پست بگزارید و به الگوریتم های اینستاگرام توجه داشته باشید. مطلب بدترین ساعات برای انتشار پست در اینستاگرام را ببینید. پس به صورت خلاصه، وضعیت فروش در اینستاگرام فوق العاده است. مهم نیست چه تعداد پیج در این زمینه فعالیت می‌کند. میزان تقاضا آنقدر زیاد است که شما هم می‌توانید سهم خود را داشته باشید. اولین شرط آن، یادگیری است.

فروش در اینستاگرام
فروش در اینستاگرام

 

معرفی پر فروش ترین پیج های اینستاگرام

نکته جالب در اینستاگرام این است که برای همه جا وجود دارد. تنها کافی است هدف خود را پیدا کنید. پر فروش ترین پیج های اینستاگرام هر کدام از روش ها و شیوه های مختلفی کسب درآمد می‌کنند. که در آینده در این زمینه هم صحبت خواهیم کرد. در این بخش به بررسی اجمالی چند پیج پر فروش در این نرم افزار محبوب می‌پردازیم. ابتدا لازم به ذکر است که بگوییم، اطلاعات دقیقی از میزان فروش پیج هایی که معرفی می‌کنیم، وجود ندارد. این آمار تنها بر اساس میزان تعامل کاربران است.

  • دیجی کالا

دیجی کالا موفق ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است. فروشگاه اینستاگرام دیجی کالا نیز با بیش از یک میلیون فالوور در میان پیج های پر فروش قرار دارد. دیجی کالا عمده فعالیت های خود را از طریق سایت خود انجام می‌دهد و از اینستاگرام به عنوان یک ویترین قدرتمند استفاده می‌کند.

  • خانومی شاپ

با ظهور اینستاگرام، حجم خریدهای اینترنتی بانوان افزایش پیدا کرد. یکی از دلایل آن، مراجعه به پر فروش ترین پیج های اینستاگرام است. به عنوان نمونه پیج خانومی شاپ که نزدیک به یک میلیون فالوور دارد، عرضه کننده انواع لوازم بهداشتی و آرایشی برای بانوان است. نرخ تعامل و خرید و فروش در این پیج فوق العاده است.

 

پر فروش ترین پیج های اینستاگرام؛ حسن ریوندی
پر فروش ترین پیج های اینستاگرام؛ حسن ریوندی

 

  • افراد مشهور

پربازدیدترین پیج های اینستاگرامی در ایران، مختص به برخی از افراد است. افرادی مانند حسن ریوندی کمدین معروف و یا محمدرضا گلزار بازیگر محبوب در صدر لیست این افراد قرار دارند. عمده درآمد این پیج ها از طریق دریافت تبلیغ انجام می‌شود. کار بسیار ساده ای که درآمدهای نجومی دارد.

به نظر شما کدام پیج ها بیشترین آمار فروش را دارند؟ شما از کدام پیج ها بیشتر خرید می‌کنید و دلیل شما برای این انتخاب چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

ویژگی های پر فروش ترین پیج های اینستاگرام چیست؟

قطعا این سوال برای شما هم به وجود آمده است که رمز و راز پر فروش ترین پیج های اینستاگرام چیست؟ این افراد چگونه به این منبع مالی موفق دست پیدا کرده اند. همانطور که گفتیم، این افراد کار شگفت انگیزی نکردند فقط اطلاعات خوبی از اینستاگرام داشته اند و در آن موفق شده اند. البته درست است که برخی از افراد به سبب شهرتی که دارند فالوورهای بالایی جذب کرده اند، اما جذب فالوور تمام ماجرا نیست. مدیریت پیج و محتوا مهمترین قسمت کار است. برای فروش بیشتر و درآمد بالا باید بتوانید محتوای خود را مدیریت کنید. به صورت کلی رمز فروش بالا در اینستاگرام به این شرح است:

  • آشنایی با الگوریتم اینستاگرام
  • آشنایی با نحوه‌ی جذب دنبال کننده از طریق های مختلف
  • آشنایی با نحوه‌ی ارائه‌ی محصول
  • آشنایی با چگونگی برقراری رابطه با کاربر
  • آشنایی با ترفندها و جزئیات ضروری
  • آشنایی با بازاریابی دیجیتال و آموزش های فروش اینترنتی
اصول فروش در اینستاگرام
اصول فروش در اینستاگرام

 

چگونه محصول خود را بفروشیم؟

آیا شما هم می‌توانید در میان پر فروش ترین پیج های اینستاگرام باشید؟ جواب قطعا بله است. هدف ما قصد ایجاد انگیزه های الکی نیست. ما نمی‌گوییم خواستن توانستن است و شما باید معجزه کنید. در عوض ما مسیر منطقی و واقعی را به به شما نشان می‌دهیم. کسب درآمد از طریق اینستاگرام به دو صورت است:

  • فروش محصول
  • جذب تبلیغات

گاهی می‌توان هر دو حالت را در یک پیچ جمع کرد و درآمد دو برابر به دست آورد. در هر دو گزینه داشتن اطلاعات کافی شرط اصلی موفقیت است. ساده عرض کنیم، شما اگر همین امروز یک پیج راه اندازی کنید و سپس بلافاصله بهترین محصولات را در آن با ارزان ترین قیمت به فروش برسانید، باز هم موفق نخواهید شد. پیروی از اصول و قواعد فروش در فضای مجازی بسیار مهم است. مثل یک بازاری که برای فروش بیشتر باید استراتژی داشته باشد، اینستاگرام هم به همین صورت است. اما این استراتژی را از کجا به دست آوریم؟ چگونه می‌توان نرخ فروش را افزایش داد؟ اگر به دنبال یک درآمد رویایی از اینستاگرام هستید، یک پیشنهاد ویژه برای شما آماده کرده ایم.

آموزش صفر تا صد اینستاگرام
آموزش صفر تا صد اینستاگرام

 

بهترین دوره آموزش کسب و کار در اینستاگرام، به آموز در کنار شما

همانطور که گفتیم، اگر شما هم می‌خواهید در میان پر فروش ترین پیج های اینستاگرام قرار بگیرید، یک کلید مهم را لازم دارید. آن کلید داشتن اطلاعات صحیح و واقعی است. از قدیم گفته اند، “معما گر حل شود، آسان شود” ما نیز می‌خواهیم معمای اینستاگرام را به شما ارائه بدهیم. در دوره آموزش اینستاگرام یاد می‌گیرید، چگونه به کسب درآمدی مطمئن و پایدار برسید. اگر محصولی برای فروش دارید، دقیق ترین و ریزترین نکات فروش در اینستاگرام را یاد خواهید گرفت.

به زبانی ساده تر، با دیدن این آموزش ها، استاد اینستاگرام خواهید شد و این نرم افزار را در دست خواهیم گرفت. حالا که بیش از 2 میلیون نفر در این پلتفرم پر مخاطب در حال کسب درآمد بسیار بالا هستند، شما چرا سهم خود را دریافت نکنید. هر ایرانی به صورت میانگین روزانه 8 ساعت در اینترنت فعالیت دارد. پیشنهاد ما این است، با دیدن دوره آموزش اینستاگرام، از این گشت و گزار خود در اینترنت درآمد داشته باشید. مطمئن باشید، کسب و کارهای امروز و آینده در شبکه های اجتماعی است.

 

شما بگویید

به نظر شما پر فروش ترین پیج های اینستاگرام کدامند؟ رمز اصلی موفقیت آنها چیست؟ آیا تجربه ای در کسب و کارهای اینستاگرامی دارید؟ در بخش نظرات می‌توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانید از مشاوران ما سوال بپرسید و به سرعت جواب دریافت کنید.

ممنون از شما 😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: