ایده برای پیج اینستاگرام

راهنمایی انواع ایده برای پیج اینستاگرام

ایده برای پیج اینستاگرام، اولین قدم موفقیت

داشتن ایده برای پیج اینستاگرام اولین و مهمترین قدم شروع کسب و کار در این پلتفرم است. در واقع اگر ایده‌ی قوی پشت کار شما وجود نداشته باشد، فرقی نمی‌کند چقدر قوی کار کنید، نتیجه‌ای که انتظار دارید به دست نخواهد آمد. در واقع می‌توان فضای مجازی را دنیای ایده ها دانست. به راحتی می‌توانید با یک حرکت ساده، در کمترین زمان رشد کنید. در این مطلب قصد داریم شما را در راه پیدا کرده ایده برای راه اندازی کسب و کار قوی در اینستاگرام راهنمایی کنیم. اگر به دنبال موفقیت و رسیدن به قله در مدت زمان کوتاهی هستید، با به آموز همراه باشید.

ایده برای پیج اینستاگرام
ایده برای پیج اینستاگرام

کسب و کار در اینستاگرام به چه صورت است؟

قبل از اینکه بخواهیم به بررسی انواع ایده برای پیج اینستاگرام بپردازیم، ابتدا لازم است کمی با نحوه کسب و کار در اینستاگرام آشنا شویم. اینستاگرام، انقلابی در بخش نرم افزارها و شبکه های اجتماعی محسوب می‌شود. این پلتفرم با میلیون‌ها کاربر و با ارائه محتوای تصویری، یکی از پر بازخوردترین نرم افزارهای جهان است. در این نرم افزارها، صفحات و پیچ ها به سه دسته تقسیم می‌شوند.

  • اکانت های شخصی
  • اکانت های کاری و یا بیزینسی
  • اکانت های اینفلوئنسری

در دسته اول نوع کاربری کاملا شخصی است. یعنی فرد می‌تواند هر محتوایی را که مطابق قانون اینستاگرام است، به انتشار بگذارد. هدف از این اکانت ها داشتن یک صفحه شخصی برای ارتباط با نزدیکان است. اما در دو دسته‌ی دیگر، هدف فرق می‌کند. در دنیای مارکتینگ خصوصا دیجیتال مارکتینگ، دیده شدن بسیار مهم است. بالا بودن آمار ویو و ایمپرشن می‌تواند شروع مسیر درآمدهای درشت و کلان باشد. کاری که امروزه بسیاری از افراد در حال انجام دادن آن هستند. اینستاگرام تبدیل به 10 شغل پردرآمد در جهان شده است. نحوه درآمد از این شبکه اجتماعی جذاب، به دو صورت است:

  • فروش محصول و خدمات
  • دریافت تبلیغات

در هر دو حالت، مهمترین چیزی که به آن نیاز دارید، ویو و ایمپرشن بالا است. یعنی افراد زیادی باید با صفحه شما ارتباط داشته باشند. هر چقدر این افراد بیشتر شوند، درآمد شما نیز بیشتر خواهد شد. در پرفروش ترین پیج های اینستاگرام درآمدهای چند صد میلیون تومانی دیده می‌شود. طبق آمار افرادی از گوشی های هوشمند استفاده می‌کنند، روزانه به صورت میانگین 6 الی 8 ساعت در حال گذراندن وقت در اینترنت، مخصوصا در اینستاگرام هستند. خب حالا که اینقدر زمان هدر می‌دهید، چرا از همین طریق به پول و درآمد نرسید؟ قطعا می‌پرسید چگونه ممکن است در چنین فضای شلوغی، کسب و کار راه اندازی کرد؟ جواب آن مشخص است، باید ایده داشته باشید.

کسب و کار اینستاگرامی
کسب و کار اینستاگرامی

اهمیت ایده داشتن برای شروع فعالیت

ایده برای پیج اینستاگرام مانند سرمایه برای شروع کار است. هر چقدر ایده و سرمایه شما قوی تر باشد، درآمد شما نیز چند برابر خواهد شد. داشتن ایده قوی می‌تواند مسیر چند ساله را برای شما در چند ماه کوتاه کند. به این مثال توجه کنید. شخصی در ایالات متحده، در صفحه خود یک بازی را آغاز کرد. او عکس یک عدد گیره کتاب را پست کرد و از فالوورهای خود خواست، چیزی را با این گیره معاوضه کنند و این بازی را ادامه دهند. فالوورها از این کار استقبال کردند. گیره با خودکار عوض شد و مسیر ادامه یافت. این کار آنقدر ادامه پیدا کرد که فرد صاحب یک خانه بزرگ در یکی از کشورهای اروپایی و همچنین چند میلیون فالوور شد.

قطعا می‌پرسید ایده داشتن یعنی چه؟ چه چیزی یک ایده به حساب می‌آید؟ ایده یعنی یک حرکت هوشمندانه و استفاده از یک مسیر تازه و جذاب برای بیشتر دیده شدند. در اینستاگرام کاربرها تشنه‌ی ایده های جدید و خلاقانه هستند. شما باید بتوانید کار خود را به چشم آنها بیاورید. اما ایده داشتن چگونه است؟ از کجا ایده های جذاب پیدا کنیم؟ در ادامه به ویژگی های یک ایده خوب اشاره می‌کنیم.

شروع پیج اینستاگرام
شروع پیج اینستاگرام

ایده برای پیج اینستاگرام باید پولساز باشد

اگر به دنبال کسب درآمد هستید انتخاب ایده برای پیج اینستاگرام را جدی بگیرید. ایده شما در وهله اول باید پولساز باشد. یعنی چه؟ در دنیای مارکتینگ و بازاریابی، برای فروش محصولات و جذب افراد، یک سری قانون وجود دارد. به عنوان مثال:

  • ایجاد نیاز

شما باید برای مشتریان و کاربران ایجاد نیاز کنید. اگر می‌خواهید محصولی را بفروشید باید محتوای خود را به صورتی درست کنید که کاربر احساس کند اگر این محصول را نداشته باشد، یک چیزی در زندگی کم دارد. ایجاد نیاز اولین و مهمترین فاکتور برای فروش است. لازم نیست شروع کنید و مورد به مورد از ویژگی های محصول خود بگویید، این کار خیلی وقت است منسوخ شده است. مثلا برای فروش ویلچر، نیاز به راه رفتن و حرکت کردن را نمایش دهید.

  • ایجاد تحول

یک ایده برای پیج اینستاگرام برای اینکه جواب بدهد باید ایجاد تحول کند. مثلا خدماتی را ارائه کنید که باعث ایجاد یک تحول در زندگی افراد شود. مثلا فروش آنلاین پوشاک خاصی که خرید آنها از شما باعث صرفه جویی در وقت افراد شود. در کل باید کاری کنید که کاربران را سر شوق بیاورید.

بهترین ایده ها برای کسب و کار اینستاگرامی
بهترین ایده ها برای کسب و کار اینستاگرامی

ایده باید متناسب با سرمایه و استعداد شما باشد

هزاران ایده برای پیج اینستاگرام وجود دارد. اما مهم این است که شما در کدام زمینه می‌توانید موفق شوید. به عنوان مثال اگر آقا هستید و اطلاعات کافی از لوازم آرایشی و بهداشتی بانوان ندارید، راه اندازی اکانت در این زمینه، امضا کردن حکم شکست خواهد بود. متناسب با ظرفیت، استعداد و سرمایه خود می‌توانید در اینستاگرام موفق شوید.

یک پسر 12 ساله‌ی آمریکایی، در صفحه اینستاگرام خود از کالاف دیوتی بازی کردن خود کلیپ می‌گذارد و ترفندهای آن را آموزش می‌دهد. این پسر بچه از صفحه خود ماهانه حدوده 10 هزار دلار درآمد دارد.  کاری را که در آن خوب هستید پیدا کنید و ایده خود را بر آن مبنا شروع کنید و فراموش نکنید که صبور باشید.

جامعه هدف خود را پیدا کنید

بهترین ایده برای پیج اینستاگرام زمانی مثل بمب صدا می‌دهد که در میان طرفداران خود شهرت پیدا کند. مثلا فود بلاگرها باید به دنبال دوست داران غذا باشند، پیج های موزیک و عکاسی در طرفداران هنر به دنبال مخاطبین خود بگردند. توصیه ما این است تلاش نکنید تمام اقشار را جذب کنید. توجه کسانی که به فعالیت شما علاقه دارند را دریافت کنید. زیرا در این حالت با کمترین بازخورد منفی برخورد خواهید کرد.

آموزش اینستاگرام با به آموز
آموزش اینستاگرام با به آموز

پیدا کردن بهترین ایده با وب سایت آموزشی به آموز

ساختن یک ایده برای پیج اینستاگرام یک کار هنرمندانه و خلاقانه است. تنها کسانی می‌توانند شما را در این مسیر کمک کنند که با پیچ و خم های اینستاگرام آشنا باشد. الگوریتم آن را بدانند و مسیر موفقیت را در این نرم افزار بلد باشند. وب سایت آموزشی به آموز همان گزینه ای است که به آن نیاز دارید. این مجموعه با ارائه بهترین دوره آموزش اینستاگرام و بهره مندی از کارشناسان خبره در این حوزه می‌تواند، آغازی بر موفقیت شما باشد.

مشاوران به آموز به شما کمک می‌کنند تا متناسب با شرایط و فعالیتی که می‌خواهید انجام دهید، بهترین ایده ها را به دست آورید. ما از ابتدای شروع کار پیج و فعالیت شما تا به هدف رسیدنتان همراه شما خواهیم بود. تنها کافی است به خودتان باور داشته باشید و اراده خود را در این مسیر حفظ کنید. در بخش نظرات می‌توانید ایده هایی که به نظرتان جذاب است را با ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانید سوالات مد نظر خودتان را بپرسید و از مشاوره های رایگان ما استفاده کنید.

ممنون از شما 😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: