آموزش دانلود از یوتیوب - به آموز

آموزش دانلود از یوتیوب

آموزش دانلود از یوتیوب از صفر تا صد

شاید برای شما هم پیش آمده باشد، بعد از دیدن یک ویدئو جذاب در پلتفرم یوتیوب، بخواهید آن را دانلود کنید اما چنین قابلیتی را پیدا نکنید. لازم نیست صفحه را زیر و رو کنید، سایت یوتیوب این قابلیت را از دسترس خارج کرده است. اما برای کسی که همه مسیرها را بلد است، بن بست معنایی ندارد. در این مطلب با آموزش دانلود از یوتیوب دستان شما را در بزرگترین دنیای فیلم و کلیپ باز خواهیم کرد. همچنین آموزش ساخت کانال یوتیوب نیز در سایت وجود دارد.در ادامه ترفندها و نکات بسیار مهمی را در مورد یوتیوب با شما مطرح می‌کنیم. این مطلب ممکن است زندگی شما را متحول کند، پس همراه ما باشید.

آموزش دانلود از یوتیوب
آموزش دانلود از یوتیوب

 

چند روش جالب و ساده برای دانلود از یوتیوب

یوتیوب بزرگترین و بهترین سایت و شبکه اجتماعی بر پایه ویدئو است. آموزش دانلود از یوتیوب این امکان را به شما می‌دهد که به ناب ترین ویدئوها دسترسی داشته باشید و آنها را ذخیره کنید. در این سایت برای هر موضوعی بهترین کلیپ ها وجود دارد. پس این آموزش قطعا برای شما مفید خواهد بود. برای دانلود از این پلتفرم راه های مختلفی وجود دارد. برخی از این روش ها ممکن است برای برخی از این افراد جوابگو نباشد. برخی از معروف ترین روش های دانلود ویدئو از یوتیوب به این صورت است:

 

  • استفاده از سایت های دانلود

به عنوان مثال تصور کنید قصد دارید یکی از ویدیوهای پر بازدید از یوتیوبرهای ایرانی را دانلود کنید و از آن استفاده کنید. حال این استفاده می‌تواند به این صورت باشد که ویدیو را تقطیع کنید و در پیج‌های خود منتشر کنید، و یا آن را دانلود کنید و نکات مربوط به یوتیوبری را یادداشت کنید. به هر حال با این روش به راحتی می‌توانید هر ویدیویی را در کمترین زمان ممکن به دست آورید. در این زمینه توصیه می‌کنیم از مطلب بهترین یوتیوبرهای ایرانی بازدید کنید. این مطلب به شما کمک می‌کند سریعتر به ویدیویی مد نظر خود دست پیدا کنید.

با وجود برخی از سایت ها کار برای دانلود از یوتیوب ساده شده است. برای این کار تنها کافیست تا لینک یا همان URL هر ویدئو را کپی کرده و در این سایت ها بارگذاری کنید. بعد از چند لحظه، امکان دانلود آن ویدئو با کیفیت های مختلف برای شما وجود خواهد داشت. اما این راه همیشه مشکلاتی داشته است. به عنوان مثال سایت های ارائه دهنده اسیر فیلترینگ شده اند. و یا در مواردی برخی از فیلم های دانلود شده قابل پخش نیستند. اما با این تفاسیر، این راه به عنوان یک راه حل سریع و کم دردسر بسیار مناسب است. یکی از سایت ها معروف برای دانلود از یوتیوب https://givefastlink.com/ می‌باشد. سایت های دیگری مانند https://en.savefrom.net/95/ و https://8downloader.com/ نیز وجود دارند. در این سایت می‌توانید از پلتفرم های دیگر مانند اینستاگرام و توییتر نیز به راحتی فیلم دانلود کنید.

سایت های دانلود از یوتیوب
سایت های دانلود از یوتیوب
  • استفاده از نرم افزار دسکتاپ

در ادامه آموزش دانلود از یوتیوب به یک روش ماندگارتر و مطمئن تر می‌رسیم. استفاده از نرم افزارهای دسکتاپ روشی مناسب و خوب برای دانلود از پلتفرم بزرگ و جذاب یوتیوب است. البته برای اینکه بتوانید این روش را پیاده کنید، باید دقت داشته باشید. این نرم افزارها غالبا بهترین کیفیت ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. نحوه کار با اکثر آنها هم مانند روش اول است. یعنی ابتدا کافی است آدرس و لینک فیلم مورد نظر را کپی کنید سپس در نرم افزار بارگذاری کنید. در گذشته ویدئوها در یوتیوب مبتنی بر فلش (Flash) بودند. در این حالت، فرمت ویدئو دانلودی FLV بود. پخش کردن این فرمت سخت است و هر نرم افزار پخش کننده ای قابلیت آن را ندارد. اما امروزه اکثر ویدئوهای این سایت، دارای فرمت MP4 هستند که به راحتی پخش می‌شوند.

 نرم افزارهایی مانند MP4 Downloader Pro این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای پیدا کردن نرم افزارهای بیشتر کافی است یک جستجوی ساده در گوگل داشته باشید. البته مراقب بدافزارها و نرم افزارهایی که حامل ویروس هستند نیز باشید.

آموزش دانلود از یوتیوب از طریق نرم افزار VLC Player

نرم افزار VLC Player یکی از پلیرهای کاربردی برای سیستم است. آموزش دانلود از یوتیوب از طریق این نرم افزار نیز بسیار ساده است. ابتدا این پلیر را روی سیستم خود نصب کنید. سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. نرم افزار را باز کنید. از منوی بالای صفحه روی گزینه Media کلیک کنید.
  2. گزینه Open Location from clipboard را پیدا کنید و آن را باز کنید.
  3. یک کادر کوچک باز می‌شود. در این کادر لینک ویدئو مورد نظر را که از یوتیوب کپی کرده اید، پیست کنید سپس play را فشار دهید.
  4. در این هنگام فیلم مورد نظر پخش می‌شود.
  5. حالا از طریق منوی بالای صفحه روی گزینه Tools و سپس Codec Information کلیک کنید.
  6. پنجره ای برای شما باز می‌شود. در پایین پنجره یک لینک و آدرس وجود دارد. آن را کپی کنید.
  7. لینک را در مرورگر کروم پیست کنید. مشاهده می‌کنید که فیلم در مرورگر پخش می‌شود.
  8. روی فیلم کلیک راست کنید و گزینه Save video as را بزنید.
  9. پس از انتخاب محل ذخیره، فیلم مورد نظر دانلود می‌شود.

 

دانلود از یوتیوب از طریق VLC Player
دانلود از یوتیوب از طریق VLC Player

 

دانلود از یوتیوب اندروید؛ دانلود از یوتیوب با گوشی هوشمند

همانطور که می‌دانید، امروزه بیشتر کاربران شبکه های اجتماعی از جمله یوتیوب، از تلفن های هوشمند موبایلی بیشتر از سیستم رایانه ای استفاده می‌کنند. به همین جهت شما باید به خوبی نکات و ترفندهای مربوط به تلفن هوشمند و یوتیوب را بلد باشید. در واقع می‌توان گفت، تلفن همراه یکی از اصلی ترین ابزارهای یوتیوبری است. برای آشنایی با دیگر ابزار می‌توانید مطلب وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن را مطالعه کنید.

آموزش دانلود از یوتیوب بدون آموزش دانلود از یوتیوب اندروید کامل نیست. امروزه بیشتر کارها و فعالیت ها با تلفن ها و گوشی های هوشمند اندروید و آی او اس انجام می‌شود. یوتیوب برای کاربران موبایلی خود نرم افزاری را تهیه کرده است که به راحتی توسط آن بتوانند به تماشای فیلم ها و کلیپ های مورد نظر خود بپردازند. اما روش دانلود برای گوشی به چه صورت است؟ برای این کار نیز راه های مختلفی وجود دارد.

 

  • استفاده از نرم افزارهای اندرویدی

با وجود نرم افزارهای دانلودر، کار دریافت و ذخیره فیلم از یوتیوب بسیار ساده شده است. کافی است یکی از این نرم افزارها را روی تلفن همراه خود نصب کنید. مانند روش های گذشته، لینک ویدئو مورد نظر خود را کپی و در آن نرم افزار پیست کنید. سپس می‌توانید به راحتی فیلم را دریافت کنید. برای این کار می‌توانید از برنامه هایی مانند: InsTube، TubeMate، Pure Tuber، Videoder و… استفاده کنید. تنها ایراد این نرم افزارها ممکن است نمایش بنرهای تبلیغاتی باشد.

 

  • استفاده از ربات تلگرامی

یکی از انواع روش دانلود از یوتیوب به وسیله تلفن هوشمند، استفاده از ربات تلگرامی است. ربات های دانلود کننده دقیقا مانند نرم افزار عمل کرده و به راحتی لینک های مورد نظر را در اختیار شما قرار می‌دهند. البته به علت فیلتر بودن تلگرام ممکن است سرعت دانلود برای شما کند یا دارای نوسان باشد. utubebot یکی از مطمئن ترین ربات ها برای این کار است. کافی است تنها نام این ربات را در قسمت سرچ تلگرام وارد کنید، وارد ربات شوید و لینک ویدئو مورد نظر را پیست کنید. در ادامه می‌توانید کلیپ خود را با انواع کیفیت ها دانلود کنید.

 

روش دانلود از یوتیوب با گوشی
روش دانلود از یوتیوب با گوشی

 

یوتیوب گنجی پنهان؛ کسب درآمد دلاری از طریق یوتیوب

قبل از آنکه بخواهید از این گنج سرشار استفاده کنید، باید مسیر رسیدن به آن را یاد بگیرید. در میان صدها نفر که در این فضا مشغول هستند باید چیز تازه ای برای ارائه داشته باشید و از موضوعات جذاب و پر مخاطب استفاده کنید. اگر پیدا کردن این موضوعات برای شما یک چالش محسوب می‌شود، پس توصیه می‌کنیم مطلب انتخاب موضوع کانال یوتیوب + لیست موضوعات پرطرفدار را مطالعه کنید.

بعد از آموزش دانلود از یوتیوب قصد داریم یک نقشه گنج با ارزش در اختیار شما قرار دهیم. با پیشرفت تکنولوژی و حرکت جامعه به سمت فضای مجازی، محل های کسب درآمد جدیدی پیدا شد. قطعا شما هم بسیاری از افراد را دیده اید که در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام فعالیت های دائم و فراوان دارند. این افراد وقتشان را از سر راه نیاورده اند که برای من و شما محتوا تولید کنند، پای پول در میان است. کسب درآمد آنلاین از طریق فضای مجازی جزو 10 فعالیت پولسازی در جهان است. یوتیوب یکی از بهترین و موفق ترین پلتفرم ها در این زمینه است.

کسب درآمد از طریق یوتیوبری بیشتر از شبکه های اجتماعی دیگر است. به این دلیل که شما در یوتیوب علاوه بر اینکه می‌توانید از طریق تبلیغات پول به جیب بزنید، یک محل درآمد دیگر برای شما وجود دارد. شرکت یوتیوب برای افزایش نرخ مشارکت در این نرم افزار، به ازای میزان فعالیت و ویو، به شما پول می‌دهد. به کلامی ساده تر، می‌توانید از طریق یوتیوب درآمد دلاری داشته باشید. اگر به دنبال این گنج ارزشمند هستید، با دوره آموزش یوتیوبری در سایت به آموز ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه در مدت زمانی کوتاه بیشترین درآمد را به دست آورید.

 

دیدگاه شما چیست؟

اگر از مطلب آموزش دانلود از یوتیوب لذت ببرید، می‌توانید دیدگاه های خود را با ما به اشتراک بگذارید. از آنجا که ممکن است روش های مختلفی برای دانلود از یوتیوب باشد، اگر روشی غیر از روش های گفته شده را میشناسید، در قسمت دیدگاه ها در پائین صفحه، با ما در میان بگذارید.

ممنون از شما 😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: