درآمد از یوتیوب چقدر است

درآمد از یوتیوب چقدر است؟ (محاسبه درآمد یوتیوب)

محاسبه درآمد یوتیوب شما را شگفت زده می‌کند

آیا تا به حال به فکر محاسبه درآمد یوتیوب افتاده اید؟ در گذشته شرایط کسب و کار به صورتی بود که هر کس به دنبال پول بیشتر بود باید بیشتر کار می‌کرد و زحمت فیزیکی بیشتر می‌کشید. با گذشت زمان و پیشرفت جوامع بشری، نحوه کسب درآمد نیز پیشرفت کرد. شغل ها و فعالیت های پولسازی که رفته رفته گسترش پیدا کردند و جای مشاغل قدیمی را گرفتند. تکنولوژی در این مسئله تاثیر بسیار بزرگی داشت. تفاوت شغل های جدید با شغل های قدیمی در یک چیز است. حالا دیگر لازم نیست حتما زور بازو داشته باشید و فعالیت فیزیکی زیادی داشته باشید. امروزه کافی است خلاق باشید و آموزش ببینید. دنیای امروز دنیای اطلاعات است. یکی از این مشاغل بسیار جذاب و پولساز، استفاده از پلتفرم یوتیوب است. در این مطلب قصد داریم میزان درآمد این نرم افزار را به دست آوریم. تا پایان همراه ما باشید در وب سایت آموزشی به آموز.

محاسبه درآمد یوتیوب
محاسبه درآمد یوتیوب

نحوه درآمدزایی از یوتیوب چگونه است؟

همانطور که گفتیم، یوتیوب یکی از نرم افزارهای بسیار جذاب است که امروزه یک منبع درآمدزایی هم محسوب می‌شود. کار کردن در این نرم افزار مانند تفریح کردن و سود کردن است. محاسبه درآمد یوتیوب این ادعا را به به خوبی ثابت می‌کند. همانطور که می‌دانید، یوتیوب بزرگترین تلویزیون و پلتفرم ویدیویی در سراسر جهان است. تعداد کاربران این شرکت در سال 2021 به عدد دو میلیارد و دویست و ده میلیون نفر رسید. این تعداد باعث می‌شود فرصت های شگفت انگیزی ایجاد شود.

 در اینکه یوتیوب پلتفرم فوق العاده و جادویی است هیچ شکی وجود ندارد. اما سوال اصلی اینجاست، چگونه می‌توان از این نرم افزار به درآمد رسید؟ آیا این درآمد ارزش فعالیت را دارد؟ اصلا درآمد از یوتیوب چقدر است؟ به همه‌ی این سوالات پاسخ خواهیم داد اما ابتدا بیاید راه های رسیدن به درآمد را بررسی کنیم. برای پولسازی از این سایت، دو روش وجود دارد.

روش های درآمدزایی از یوتیوب
روش های درآمدزایی از یوتیوب

روش اول؛ به صورت مستقیم

شرکت یوتیوب یکی از پولدارترین شرکت های حوزه فضای مجازی در جهان است. گردش پول در این شرکت آنقدر زیاد است که از حد تصور شما خارج خواهد بود. دوام این شرکت به حضور و فعالیت کاربران است. به همین جهت شرکت در یک اقدام هوشمندانه اعلام کرد قصد دارد به کاربران خود پول بدهد و در واقع آنها را استخدام کند. بر این اساس، ضابطه و الگوریتمی تعریف کرد که به تعداد هر بازدید مشخص برای هر ویدیوی ارسالی در کانال یوتیوب هر کاربر، هزینه ای به دلار پرداخت شود. قبل از هر چیز ابتدا مطلب آموزش ساخت کانال یوتیوب را مطالعه کنید، برای شما مفید خواهد بود.

در این روش، کاربر باید سعی کند بازدیدکنندگان ویدیو و کانال خود را افزایش دهد تا به ازای آن وجه دریافت کند. محاسبه درآمد یوتیوب به دلار است و این مسئله برای ایرانیان با توجه به اختلاف ارز، فوق العاده خواهد. برای هر تعداد مشخص در کشورهای مختلف هزینه های مختلفی پرداخت می‌شود که در آینده به آن اشاره خواهیم کرد. پس در این زمینه آمار بازدید بالا بسیار مهم است. برای اینکه بازدید بیشتری داشته باشیم باید چه فرایندی را طی کنیم؟ پاسخ این سوال را در مطلب آموزش سئو یوتیوب دریافت کنید.

روش دوم؛ به صورت غیرمستقیم

تبلیغات همیشه یک پای درآمدزایی در دنیای امروز است. دومین روشی که می‌توان با آن از طریق یوتیوب به درآمد بالا رسید، تبلیغات است. همانطور که اشاره کردیم، یوتیوب میلیاردها نفر کاربر دارد. در این تعداد میلیونها نفر فعال هستند و در اقصی نقاط دنیا در حال گشت و گذار در این پلتفرم می‌باشند. برای درک بهتر این مطلب، تلویزیون رسمی خودمان را در نظر بگیرید. درآمدی که صدا و سیما از تبلیغات دارد رقم بسیار بزرگی است. این مسئله بخاطر تعداد بالای بازدیدکنندگان برنامه های تلویزیونی است. هر چقدر بازدید بالاتر باشد، تبلیغات گران تر و مهم تر می‌شود. حال تصور کنید یک فضای بین المللی برای تبلیغات وجود داشته باشد.

شما می‌توانید با ساخت ویدیوهای موفق و تبدیل شدن به یوتیوبری خوب، آمار بازدید خود را بالا ببرید. به این ترتیب از یوتیوب پول دریافت کنید آن هم به دلار. از طرفی دیگر، زمانی که شرکت ها و افراد تعداد بالای ویو را در کانال شما ببینند، درخواست های تبلیغات به سمت شما سرازیر می‌شود. محاسبه درآمد یوتیوب در این روش کاملا تخمینی است و به کیفیت کار مربوط است. این رقم می‌تواند از چند میلیون تا چند صد میلیون هم باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این بخش می‌توانید به مطلب معرفی بهترین یوتیوبر های ایرانی + درآمد مراجعه کنید. قطعا نکات مفیدی به دست خواهید آورد.

درآمد یوتیوب چقدر است؟
درآمد یوتیوب چقدر است؟

یوتیوب چگونه پول می‌دهد؟

برای محاسبه درآمد یوتیوب از طریق روش اول کانال ها و راه های مختلفی وجود دارد. ابتدا کانال شما باید “مانیتایز” شود. این اسمی است که یوتیوب به کانال هایی می‌دهد که به مرحله درآمدزایی رسیده اند. برای رسیدن به این مرحله باید حداقل هزار نفر دنبال کننده داشته باشد و همچنین چهار هزار ساعت بازدید از ویدیوهای شما ثبت شده باشد. برای رسیدن به این مرحله باید خلاقیت داشته باشید و بتوانید خودتان را بالا بکشید. به همین جهت توصیه می‌کنیم از دو مطلب انتخاب موضوع کانال یوتیوب و وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن دیدن کنید. نکاتی در این مطالب وجود دارد که شما را صد قدم جلو می‎برد.

 بعد از اینکه حرفه ای شدید و این قله را فتح کردید، کانال شما در سرویس ادسنس (Adsense) ثبت می‌شود و به عنوان یک کانال درآمدزا شناخته می‌شود. بعد از مانتایز شدن این تعداد بازدید شماست که اهمیت دارد. یوتیوب به فعالیت و تعداد بازدید شما توجه می‌کند و بر اساس آن به شما درآمد می‌دهد. محاسبه این درآمد از چند روش ممکن است.

هر 1000 بازدید در یوتیوب چقدر درآمد دارد؟

یکی از راه های محاسبه درآمد یوتیوب تخمین میزان ویو و درآمد آن است. همانطور که می‌دانید درآمد اصلی یوتیوب از پخش نوار تبلیغات است. طبق شایعات، بیش از 68 درصد درآمد از هر ویدیو به سازنده باز می‌گردد. که این درآمدها بر اساس کیفیت ویدیو، میزان کلیک، میزان ویو، طول ویدیو و تعداد تبلیغات آن محاسبه می‌شود. تعرفه درآمد از یوتیوب به صورت میانگین چیزی میان 3 الی 5 دلار برای هر هزار ویو یا بازدید است. هر چقدر کار شما قوی تر باشد، این مبلغ بیشتر خواهد شد، زیرا میزان تبلیغات دریافتی ویدیوی شما بیشتر خواهد شد.

سایت محاسبه درآمد یوتیوب Social Blade

یک راه ساده تر و راحت تر دیگر برای محاسبه درآمد یوتیوب و تحلیل داده های یک کانال، از طریق ابزارهای آنلاین است. سایت Social Blade یکی از معروف ترین، معتبرترین و بهترین سایت ها برای محاسبه میزان درآمد و تحلیل های یک کانال یوتیوب و حتی پیچ اینستاگرام است. وارد این سایت شوید و در بخش جستجو آدرس کانال را وارد کنید و داده ها را دریافت کنید. اما این کار چه فایده ای دارد؟ شما می‌توانید در هر زمینه ای که قرار است فعالیت کنید، کانال های برتر را شناسایی کنید. داده ها و میزان درآمدشان را تخمین بزنید و تحلیل کنید. به این صورت الگوسازی کرده اید و مسیر را برای خودتان هموار می‌کنید.

سایت محاسبه درآمد یوتیوب
سایت محاسبه درآمد یوتیوب

آموزش صفر تا صد یوتیوبری در وب سایت به آموز

درآمد یوتیوب چقدر است؟ امیدواریم تا اینجای مطلب، جواب این سوال مهم را گرفته باشید. این پلتفرم می‌تواند سکوی پرواز شما به سمت درآمدهای نجومی باشد. اعدادی که نمی‌توانید آن را تصور کنید. اما مانند هر شغل و فعالیتی ابتدا باید اطلاعات و آموزش های لازم را کسب کنید. باید بدانید مسیر شما کدام است و در هر لحظه چه کاری مفیدتر است. در وب سایت آموزشی به آموز مطالبی مانند آموزش یوتیوبری و آموزش دانلود از یوتیوب وجود دارد. هدف ما این است که صفر تا صد دنیای یوتیوب را در دستان شما قرار دهیم. به آموز (behamouz.com) مرجعی متفاوت برای یادگیری و عمل است.

شما همراهان گرامی می‌توانید کلیه سوالات و نظرات خود را در این زمینه با ما مطرح کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

ممنون از شما 😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: