بهترین یوتیوبر های ایرانی

معرفی بهترین یوتیوبر های ایرانی + درآمد

آشنایی با بهترین یوتیوبر های ایرانی

پلتفرم یوتیوب در سال های اخیر غوغایی به پا کرده است. با ارائه برنامه جدید پرداخت و افزایش درآمد در این این تلویزیون جهانی، پای ایرانی ها هم به آن باز شد. در ادامه با برخی از بهترین یوتیوبر های ایرانی آشنا خواهیم شد. این آشنایی به افرادی که می‌خواهند سهمی در این برنامه فوق العاده داشته باشند، کمک خواهد کرد. یوتیوبرهای ایرانی با استفاده از ترفندهای مختلفی، ویو و سابسکرایب بالایی را دریافت می‌کنند. با یک بررسی کلی می‌توانید شما هم از این ترفندها استفاده کنید. اگر به دنبال درآمدزایی و کسب پول خوب هستید، همراه ما باشید.

بررسی بهترین یوتیوبر های ایرانی
بررسی بهترین یوتیوبر های ایرانی

معرفی یوتیوبر های ایرانی چرا اهمیت دارد؟

یک دلیل دیگر برای شناخت یوتیوبرهای معروف ایرانی وجود دارد، آن هم استفاده از ویدیوهای آنان است. برخی از افراد صاحبان پیچ های طنز در یوتیوب و اینستاگرام هستند. از آنجا که افراد زیادی به این یوتیوبرها علاقه دارند، اشتراک گذاری مجدد کلیپ های آنان و یا بریدن و پخش کردن قسمت های جذاب هر ویدیو می‌تواند آمار بازدید خوبی رقم بزند. برای اینکار ابتدا لازم است بلد باشید ویدیوها را از یوتیوب استخراج کنید. به همین جهت بهتر است مطلب آموزش دانلود از یوتیوب را مطالعه کنید.

قبل از بررسی و آشنایی با بهترین یوتیوبر های ایرانی لازم است اهمیت آن را مشخص کنیم. واقعا چه دلیلی دارد وقت بگذاریم و این افراد را بشناسیم؟ همانطور که گفتیم یوتیوب از یک نرم افزار شبکه اجتماعی ساده، تبدیل به یکی از بهترین پلتفرم های پول ساز در جهان شده است. طبق آمار روزانه هر فرد 6 الی 8 ساعت از وقت خود را در فضای مجازی سپری می‌کند. حال که این زمان را صرف می‌کنید، چرا از آن پول درنیاورید؟ برای این کار ابتدا باید با موفق های این کار آشنا شویم. آشنایی با یوتیوبرهای موفق ایرانی باعث می‌شود که با شیوه کار آنها آشنا شویم. این آشنایی باعث می‌شود با آینده‌ی فعالیت در یوتیوب آشنا شویم و رمز و رموز این کار را بدانیم. به همین جهت همراه به آموز باشید.

چه کسانی بهترین یوتیوبر های ایرانی هستند؟

معیار تشخیص بهترین یوتیوبر های ایرانی بر اساس چند پارامتر سنجیده می‌شود. تعداد سابسکرایب، تعداد ویو و میزان شهرت، سه فاکتور اصلی برای معرفی این افراد هستند. در ادامه چند تن از این افراد را با هم بشناسیم و با رمز موفقیت آنها آشنا شویم.

  • آریا کئوکسر

آریا رحمتی ملقب به آریا کئوکسر یکی از بهترین و معروف ترین یوتیوبر های ایرانی است. آریا رحمتی یکی از کاربران قدیمی یوتیوب ایرانی است که با بیش از 200 هزار سابسکرایب در میان برترین ها قرار دارد. اما کار آریا کئوکسر چیست؟ این یوتیوبر یکی از غول های گیمر در ایران است. این شخص با منتشر کردن فیلم هایی از بازی های کامپیوتری و پلی استیشن 4 و… بیننده های فراوانی را دست و پا کرد. این یوتیوبر ساکن ترکیه که متولد 1375 است، ماهانه تا 100 میلیون تومان از کانال یوتیوب خود درآمد دارد.

یوتیوبر های ایرانی/1
یوتیوبر های ایرانی/1
  • سوگنگ (sogang)

یکی از بهترین یوتیوبر های ایرانی به نام علیرضا و با نام مستعار سوگنگ، حسابی فضای مجازی ایرانی را به قبضه درآورده است. علیرضا در یوتیوب بیش از 243 هزار سابسکرایب دارد. اما این تمام ماجرا نیست، او توانسته در اینستاگرام به 1 میلیون نفر فالوور برسد. خلاصه سوگنگ در کار خود حسابی گرد و خاک به پا کرده است. کار سوگنگ چیست؟ ویدیوهای سرگرم کننده، مصاحبه و گفتگو با افراد مشهور، انجام دادن چالش های جذاب، توییت خواندن و ری اکشن نشان دادن در برابر کلیپ های مختلف، از جمله فعالیت های این فرد است. با توجه به فعالیت های گسترده این پسر جوان خوش ذوق، ارائه دقیق درآمد آن ممکن نیست. اما مطمئن باشید رقم آن باعث بالا آمدن دود از سر شما خواهد شد.

یوتیوبر های ایرانی/2
یوتیوبر های ایرانی/2
  • مدگل

آتوسا یا مدگل یکی از دختران زیبا و خوش استعداد ایرانی است. او ابتدا کار خود را با خوانندگی و انتشار پست در اینستاگرام آغاز کرد. سپس تصمیم گرفت فعالیت خود را گسترده تر کند و به دنبال یوتیوب قدم بگذارد. مد گل با 229 هزار فالوور یکی از موفق ترین یوتیوبرهای دختر ایرانی است. مدگل چالش های مختلف انجام می‌دهد، خوانندگی می‌کند، در مورد شایعه های روز، اتفاقات عجیب و غریب و مسائل مختلف صحبت می‌کند. خلاصه برای سرگرمی بینندگان همه کار می‌کند.

یوتیوبر های ایرانی/3
یوتیوبر های ایرانی/3
  • سرنا امینی

قطعا در فضای مجازی تا به حال با کلیپ های یکی از بهترین یوتیوبر های ایرانی برخورد داشته اید. سرنا امینی دختر با نمک، خوش ذوق و کاربلدی است که خنده روی لب های بسیاری از ایرانی ها آورده است. او که حالا مادر یک فرزند است و با 125 هزار سابسکرایبر رونق بسیار خوبی در یوتیوب دارد. بسیاری از افراد درآمد سرنا امینی را ماهیانه بیش از 200 میلیون تومان برآورد می‌کنند.

یوتیوبر های ایرانی/4
یوتیوبر های ایرانی/4
  • پویان ان آر

چالش های خطرناک، شوخی های واقعی و عجیب و غریب، پویان ان آر یوتیوبری است که هیجان را برای بیننده ها به ارمغان می‌آورد. البته بسیاری از افراد کارهای اون را افراطی و ضد فرهنگ می‌دانند. به هر حال این یوتیوبر جوان با همین کارهای طنز، جایگاه ویژه ای در یوتیوب و شبکه های اجتماعی به دست آورده است. در آمد این فرد نیز به قول ضرب المثل ایرانی از پارو بالا می‌رود. پویان ان آر در اینستاگرام هم فعالیت زیادی دارد.

  • پوتک

پوریا پوتک را بسیاری از جوانان می‌شناسند. پوتک را می‌توان به راحتی در میان بهترین یوتیوبر های ایرانی قرار داد. حرفه اصلی پوتک خوانندگی است. این رپر معروف که در اوکراین زندگی می‌کند فعالیت های سرگرم کننده ای را در یوتیوب اجرا می‌کند. مصاحبه با افراد مشهور دیگر در توییتر، صحبت درباره‌ی اتفاقات روز و بسیاری از برنامه های سرگرم کننده دیگر، بخشی از فعالیت های پوتک در یوتیوب است.

یوتیوبر های ایرانی/5
یوتیوبر های ایرانی/5
  • فرشاد سایلنت

ارتشی به نام سایلنت آرمی به فرماندهی فرشاد سایلنت وجود دارد. بیش از 80 هزار نفر در یوتیوب از دنبال کنندگان این شخص هستند. فرشاد سایلنت با ارائه ویدیوهای سرگرم کننده، نشان دادن ری اکشن در برابر کلیپ های مختلف و گهگاهی پخش بازی های ویدئویی، طرفداران زیادی را دور خود جمع کرده است.

یوتیوبر های ایرانی/6
یوتیوبر های ایرانی/6

در بخش نظرات می‌توانید یوتیوبر های معروفی را که میشناسید به ما معرفی کنید. ادامه لیست را به شما می‌سپاریم، شما چه کسانی را دنبال می‌کنید؟ رمز موفقیت این افراد در چیست؟


رمز و رازهای کسب درآمد در یوتیوب

برای شروع کسب درآمد و رسیدن به یوتیوب قبل از هر چیز باید با قواعد بازی آشنا باشید. ابتدا باید بتوانید با نرم افزار و سایت یوتیوب به خوبی کار کنید، ترفندهای آن را بلد باشید و سپس برای مراحل بعدی اقدام کنید. اولین قدم شما افتتاح یک حساب و ساخت کانال است. در این زمینه باید اطلاعات کاملی داشته باشید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید و بتوانید در حرفه ای ترین حالت، کار خود را شروع کنید. به همین منظور لازم است مطلب، ساخت کانال یوتیوب را مشاهده کنید. نکات مهمی در این مطلب برای شما وجود دارد.

بعد از معرفی بهترین یوتیوبر های ایرانی شاید به فعالیت در این برنامه ساده و جذاب علاقه مند شده باشید. دیگر مانند گذشته لازم است نون بازو و زحمت جسمی خود را بخورید، امروزه کافی است اطلاعات کافی داشته باشید و خلاقیت به خرج دهید. یوتیوب یکی از شغل های پردرآمد در سالهای اخیر است. در مقاله ای دیگر به وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن اشاره کرده ایم. برای شروع فعالیت در این برنامه و آغاز کسب درآمد در آن، به این تجهیزات نیاز دارید. اما داشتن تجهیزات و حتی انگیزه بالا برای پول درآوردن کافی نیست.

در دنیای امروز باید آموزش دیده باشید و اطلاعات کافی داشته باشید تا مسیر اصلی را از مسیرهای فرعی و اشتباه تشخیص دهید. مهمترین کاری که باید قبل از وارد شدن به این تلویزیون بزرگ جهانی انجام دهید، طی کردن دوره آموزش یوتیوبری است. با پشت سر گذاشتن این دوره ها می‌توانید مسیر خود را قوی، دقیق و حرفه ای آغاز کنید. این کار به شما کمک می‌کند در وقت و هزینه ها صرفه جویی کنید و سریع تر به نتیجه برسید.

دوره آموزش یوتیوبری
دوره آموزش یوتیوبری

سایت به آموز ارائه دهنده بهترین دوره آموزش یوتیوبری

در به آموز قدم به قدم همه چیز را یاد می‌گیرید. حتی مبتدی ترین افراد که تا به حال کاری به کار یوتیوب نداشته اند با استفاده از دوره های این وب سایت آموزشی می‌توانند در مدت زمان کوتاه و مناسبی در این پلتفرم به موفقیت های چشمگیر برسند. اگر نمی‌دانید کار را چگونه شروع کنید و از چه مسیری وارد شوید، مطلب انتخاب موضوع کانال یوتیوب + لیست موضوعات پرطرفدار را مطالعه کنید. شما می‌توانید در این مطلب ایده موفق شدن را پیدا کنید.

آیا شما هم دوست دارید در میان بهترین یوتیوبر های ایرانی باشید؟ وب سایت آموزشی به آموز در این مسیر همراه شما خواهد بود. ما صفر تا صد مهارت یوتیوبری را در اختیار شما قرار می‌دهیم و مطمئن می‌شویم که شما به هدفی که می‌خواهید برسید. ایده های خلاقانه، زمان بندی برای انتشار، معرفی الگوریتم برای بیشتر دیده شدن، راه های دریافت سابسکرایبر و صدها ترفند و آموزش دیگر در انتظار شما خواهد بود. تنها کافی است اراده کنید. با این کار می‌توانید از زمانی که صرف گشت و گذار در اینترنت می‌کنید، به درآمدزایی برسید.

ممنون از شما 😊

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: