Creating a business account on Instagram

ساخت اکانت بیزینسی در اینستاگرام چگونه است؟ (نکات مهم)

صفر تا صد ساخت اکانت بیزینسی در اینستاگرام

شاید شما هم توجه کرده باشید، وقتی برخی از پیج ها و صفحه های اینستاگرامی را مشاهده می‌کنید، در قسمت بیو و زیر اسم، کلمه ای به چشمتان می‌خورد. این کلمه از طرف خود اینستاگرام نوشته شده است که به منظور مشخص کردن هدف و محتوای صفحه تنظیم می‌شود. شما می‌توانید یک صفحه شخصی، عکاسی و یا کاری داشته باشید. محتویات و نحوه ساخت اکانت بیزینسی در اینستاگرام کمی متفاوت تر از موارد دیگر است. ساخت اکانت بیزینسی در اینستاگرام مراحل و نکاتی دارد که باید به آن توجه کنید. در این مطلب قرار است هر چیزی در این زمینه وجود دارد را در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد شروع یک فعالیت اقتصادی را در اینستاگرام دارید، همراه به آموز باشید.

اکانت بیزینسی در اینستاگرام
اکانت بیزینسی در اینستاگرام

اهمیت ساخت اکانت بیزینسی چیست؟

برخی از افراد سوال می‌پرسند ساخت اکانت بیزینسی در اینستاگرام چه مزیتی دارد؟ اصلا چرا خودمان را برای این کار به دردسر بیندازیم. بله شما می‌توانید مثل بسیاری از افراد تنها یک اکانت ساده بسازید و فعالیت خود را شروع کنید. اما اگر می‌خواهید کار قوی تر و بهتری داشته باشید، حتما به یک اکانت بیزینسی نیاز خواهید داشت. اینستاگرام برای کسانی که می‌خواهند از طریق این پلتفرم به کسب درآمد مشغول شوند، چیزی بفروشند و خدمات فروشگاهی داشته باشند، مزیت های ویژه ای در نظر گرفته است. مزیت هایی که برای اکانت های معمولی و شخصی وجود نخواهد داشت. با استفاده از این مزایا می‌توانید در کار خود بهتر عمل کنید و جلوتر از رقبا به موفقیت برسید. حال این مزایا چیست؟

مزایای اکانت بیزینسی در اینستاگرام

  • اتصال سریعتر

یکی از مزیت های خوبی که ساخت اکانت بیزینسی در اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد، گزینه ای برای اتصال سریعتر و راحت تر مشتریان با شماست. یعنی، زمانی که اکانت خود را بیزینسی می‌کنید، اینستاگرام در صفحه اصلی سایت شما، پایین بخش بیو، یک قسمتی را جهت اتصال با شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با قرار دادن شماره تلفن و همچنین ایمیل، دسترسی مشتریان را به ارتباط با خود راحت تر کنید. این ویژگی شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما در مارکتینگ و فروش بیشتر نقش بسیار پررنگی دارد. توصیه می‌کنیم از مطلب آموزش نوشتن بیو در اینستاگرام برای این مسئله دیدن کنید.

  • تایید و معرفی پیج شما

زمانی که نشان بیزینسی در پیج شما به نمایش در می‌آید، به نحوی اینستاگرام در حال تایید شماست. همین مسئله باعث جلب اعتماد افراد برای خرید و برقراری ارتباط با شما می‌شود. همانطور که می‌دانید مسئله اعتمادسازی، یکی از چالش های اصلی فروشندگان و فعالان اقتصادی در فضای مجازی است. شما باید بتوانید از هر امکاناتی استفاده کنید تا به مشتریان و کاربران ثابت کنید از دسته‌ی کلاهبرداران یا فروشندگان غیرمعتبر نیستید. بیزینسی کردن اکانت می‌تواند در این مسیر برای شما مفید باشد. فارغ از این مسئله، نشان بیزینس باعث بالا رفتن کلاس کاری پیج شما نیز خواهد شد. به این جزئیات توجه کنید. تیک آبی نیز یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به اهدافی است که بیان کردیم. شما همچنین می‌توانید در مطلب گرفتن تیک آبی اینستاگرام روش های دریافت این تیک را بررسی کنید.

  • آنالیز دقیق تر پیج

آنالیز کردن یکی از مهمترین فعالیت ها برای هر کسب و کاری است. شما باید آمار پست ها، ساعت های فعالیت، توجه کاربران، ایمپرشن دقیق و… را داشته باشید. این آمار و اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا هدفمند کار کنید و از کار خود نتیجه بهترین بگیرید. ساخت اکانت بیزینسی در اینستاگرام این قابلیت را به راحتی در اختیار شما قرار می‌دهد. با این کار می‌توانید از امکانات اینستاگرام در جهت آنالیز دقیق محتوا و کاربران استفاده کنید.

مزایای اکانت بیزینسی اینستاگرام
مزایای اکانت بیزینسی اینستاگرام
  • امکان زمان بندی کردن پست ها

زمان ارسال پست در پیج های کاری بسیار مهم است. پس از آنکه از طریق آنالیزور اینستاگرام زمان مناسب را برای پست کردن مطالب خود پیدا کردید، حال می‌توانید از امکانات بعدی استفاده کنید. همچنین می‌توانید از پیج های موفق و کاربلد در این زمینه استفاده کنید و الگو برداری کنید. در این زمینه می‌توانید به مطلب پرفروش ترین پیج های اینستاگرام مراجعه کنید. بیزینسی کردن اکانت به شما اجازه می‌دهد که پست های خود را زمان بندی کنید تا در موعد مقرر به صورت خودکار ارسال شوند. با این روش دیگر نیاز نیست نگران اتصال خود باشید.

  • اضافه کردن لینک به استوری

لینک سایت و فروش محصولات خود را به استوری اضافه کنید تا کاربران تنها با لمس یک گزینه وارد صفحه فروش محصول شوند. این حرکت در جهت راحت کردن فرایند خرید و همچنین معرفی سایت پشتیبان بسیار مفید و مهم است.

  • شناسایی شدن توسط الگوریتم اینستاگرام

زمانی که الگوریتم و ربات های اینستاگرام شما را شناسایی کنند، پست های شما به راحتی وارد اکسپلورر خواهد شد. همچنین کمتر با مشکلاتی مانند کپی رایت یا اکشن بلاک مواجه می‌شوید. در مقاله‌ی حل مشکل اکشن بلاک در اینستاگرام راه های مقابله با این معضل را برای شما شرح داده ایم. با بیزینسی کردن اکانت خود می‌توانید پیج را به الگوریتم معرفی کنید. این الگوریتم شما را در دسته فروشگاهی قرار می‌دهد و برای کاربران به نمایش می‌گذارد.

نحوه ساخت اکانت بیزینسی در اینستاگرام

بعد از بیان مزایای ساخت اکانت بیزینسی در اینستاگرام حالا نوبت به نحوه ثبت نام و عملی کردن این ایده است. ساخت چنین اکانتی کار عجیب و غریب و سختی نیست. تنها کافی است یک مسیر ساده را طی کنید و در عرض چند دقیقه به هدف خود برسید. قطعا این زمان گذاشتن به نفع شما خواهد بود. در قدم اول کافی است تنها یک اکانت معمولی و ساده بسازید. مثل همیشه یک شماره تلفن یا جیمیل وارد کنید، کد را دریافت کنید، مشخصات را پر کنید و اکانت معمولی خود را بسازید. قرار است این اکانت را ارتقا دهیم.

نکته: اگر از قبل یک اکانت دارید، می‌توانید همان را ارتقا دهید و نیازی به ساخت پیج جدید نخواهید داشت.

بعد از ساخت اکانت لازم است وارد تنظیمات شوید. برای این کار، از صفحه پروفایل، روی سه خط بالای سمت راست صفحه کلیک کنید. در منویی که برای شما باز می‌شود، وارد بخش تنظیمات یا ” Settings” شوید. در این بخش گزینه‌ی ” Account” را پیدا کنید و آن را لمس کنید. در این بخش همه چیزهای مربوط به پیج شما به نمایش در می‌آید. احتمالا آخرین گزینه ” Switch to Professional Account” باشد، آن را انتخاب کنید تا مراحل اصلی را آغاز کنیم.

این بخش باید دسته بندی مورد نظر برای صفحه خودتان را انتخاب کنید. گزینه مارکتینگ برای فعالیت های کاری و بیزینسی مناسب است. با فعال کردن گزینه نمایش در صفحه اصلی، انتخاب می‌کنید که این دسته بندی در صفحه شما به نمایش دربیاید. بعد از انتخاب دسته بندی مناسب، پیامی که نمایش داده می‌شود را تایید کنید. در ادامه اینستاگرام شما را بین دو گزینه قرار می‌دهد. ” Creator و Business” گزینه اول برای افراد مشهور و فعالیت های شخصی است. گزینه دوم همانطور که پیداست، برای فعالیت های تجاری و اقتصادی در نظر گرفته شده است. بعد از انتخاب گزینه دوم نوبت به پر کردن اطلاعات می‌رسد. شماره تماس و جیمیل کاری خود را وارد کنید و بعد از دریافت و ثبت کد ارسالی به مرحله بعد بروید.

در این مرحله اگر دوست دارید می‌توانید اکانت خود را به یک حساب فیسبوک متصل کنید. این کار شاید ضروری نباشد اما برای استفاده از برخی امکانات لازم است. بعد از اتمام این مرحله شما یک حساب بیزینسی ساخته اید و همه چیز برای شروع فعالیت شما آماده است. توجه کنید شما می‌توانید از طریق بخش تنظیمات، حالت بیزینسی را غیرفعال کنید.

ساخت اکانت بیزینسی در اینستاگرام
ساخت اکانت بیزینسی در اینستاگرام

اینستاگرام، گنج دنیای مجازی

امروزه کسب و کارهای زیادی در اینستاگرام فعالیت دارند. بسیاری از این فعالیت ها نیاز به ساخت اکانت بیزینسی در اینستاگرام دارند تا بتوانند سود کار خود را افزایش دهند. اینستاگرام یک گنج وسیع برای درآمدزایی و رسیدن به موفقیت است. اما همانند تمام گنج ها، رسیدن به این گنج نیز نیاز به داشتن یک نقشه دارد. اگر با دانش روز و اطلاعات لازم فعالیت کاری خود را ادامه دهید، قطعا دقیق تر و بهتر به نتیجه می‌رسید. به همین جهت شما را به مطلب آموزش اینستاگرام در وب سایت به آموز دعوت می‌کنیم. با این آموزش ها می‌تواند بهترین و مخفی ترین ترفندهای این پلتفرم را یاد بگیرید.

وب سایت آموزشی به آموز
وب سایت آموزشی به آموز

به آموز مسیری مطمئن برای رسیدن به هدف

دنیای امروز دنیای اطلاعات است. اگر بدانید چه حرکتی را در چه زمانی و با چه شیوه‌ای پیاده کنید، درصد موفقیت شما چند برابر خواهد شد. اما چگونه و از چه مرجعی به این اطلاعات دست پیدا کنیم؟ در گذشته یاد گرفتن بسیار سخت بود و برای آموزش مجبور بودیم هزینه و وقت زیادی را صرف کنیم. اما همه چیز تغییر کرده است. حالا دیگر بهترین و جذاب ترین آموزش ها را می‌توانید تنها با دسترسی به سایت به آموز دریافت کنید. به آموز یک مرجع کامل برای انواع آموزش ها به خصوص در زمینه اینستاگرام می‌باشد. ما حتی به شما ایده و انگیز شروع را خواهیم داد. (می‌توانید به مطلب، انواع ایده برای پیج اینستاگرام مراجعه کنید). مشکلات خود را با ما مطرح کنید و مسیر خود را با ما پیدا کنید. به آموز همراه همیشگی شما در آموزش بهتر.

ممنون از شما 😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: